Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 1951 Ferrari 212 Export Vignale Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Met glanzende groeten,

Bart Philippens
      Custom Car Cleaning

Comment

OMG instant boner!

Mooi werk op 1 van mijn droomwagens

Comment

indrukwekkend resultaat!!
          www.peugeotforum.be

Comment

Niet normaal zo'n schitterende bolide ..............bij jou was deze Bella in goede handen Bart !

Comment

Met zo'n wagen onder je vingers kan je wel snel een "oh shit" moment hebben denk ik
              Mooi gedaan Bart !

Was de lak nog origineel dan?
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Nee, de lak was niet meer origineel, maar volgens de eigenaar een jaar of 10 geleden gerestaureerd. Ik moet zeggen enorm mooi en strak en ook met 'oude' lak.

Een 'oh shit' moment zal qua gevoel op elke auto hetzelfde zijn denk ik........alleen moet er bij deze nog dieper in de buidel getast worden

Comment

Wow , das nog eens een klassieker om U tegen te zeggen.

Zeer mooi werk geleverd
                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                  2015 Golf 7 GTD

Comment

welke chemische cleaner heb je voor de chromé gebruikt? Heel knap eindresultaat btw!

Comment

Excuses voor de late reactie (druk druk druk) !

Degene die ik heb gebruikt in deze write up is momenteel nog niet te verkrijgen, maar een goed alternatief is de Blue B Gone. Zo'n chemische cleaner werkt minder voor het grove werk (bijv. echt aangeslagen binnenzijde uitlaten e.d.), maar voor dit fijne chroom / sierstrips / buitenkant uitlaten.........wauw

Blue B Gone: http://www.customcarcleaning.nl/?p=w...&prod_nr=12689

Comment

Amai, schoon werk. Zo'n kar krijg je ook niet iedere dag/week onder de vingers, maar ziet er alleszins gelikt uit na de behandeling...

Ik veronderstel dat bij het starten van de motor, er ook wel even een kwijlmoment was ?
                        1984 BMW M635CSi F u n
                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Petje af

Comment

Super machine heb je daar mogen onder handen nemen!!! Wat een privilege.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                              Excuses voor de late reactie (druk druk druk) !

Degene die ik heb gebruikt in deze write up is momenteel nog niet te verkrijgen, maar een goed alternatief is de Blue B Gone. Zo'n chemische cleaner werkt minder voor het grove werk (bijv. echt aangeslagen binnenzijde uitlaten e.d.), maar voor dit fijne chroom / sierstrips / buitenkant uitlaten.........wauw

Blue B Gone: http://www.customcarcleaning.nl/?p=w...&prod_nr=12689
                              ok bedankt! Dat zal ik me dan ook eens aanschaffen!

Comment

Net als andere auto's ook hier weer een eer om aan te mogen werken

De motor is tijdens de detail niet gestart geworden, máár.............begin mei ga ik met enig cliënteel naar Italië om daar de Mille Migla te bekijken en deels mee te rijden. Deze Ferrari rijdt ook mee dus ik ben heel benieuwd naar het geluid (...als ik nog iets kan horen aangezien we met een stuk of 10 Ferrari's die kant op gaan )

Comment

mille miglia is zeker de moeite! Mijn pa heeft vorig jaar met zijn kameraad mee gedaan met een triumph tr 3.
                                  Dit jaar gaat em kijken, niet voor elk jaar weggelegd.

Mvg Bert

Comment

Working...
                                  X