Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TomT - Saab 9-3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi mooi! Ziet er weer goed uit die 9-3.

Wel raar dat je de lak zo zacht vond? Ik vind die eigenlijk meer in de middelmoot. Waaraan merkte je dat?
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Knap werk Tommeke!

Wel je lens van je camera beter schoon maken...

Comment

Knap werk!

Ben toch eens terug moeten gaan kijken tussen het lijstje van de producten die je gebruikt hebt. Kon niet geloven dat je dit enkel met SSR2 icm polishing pad en SSR1 icm finishing pad hebt kunnen bekomen aangezien de staat van de lak.

Comment

Knap werk TmoT!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            Mooi mooi! Ziet er weer goed uit die 9-3.

Wel raar dat je de lak zo zacht vond? Ik vind die eigenlijk meer in de middelmoot. Waaraan merkte je dat?
            Vooral het feit dat ik deze correctie volledig met SSR2 op een polishing pad kon bereiken vond ik zeer opmerkelijk. Bij een middelharde tot harde lak lijkt me dat onmogelijk? Of ben ik mis?

Ik moet wel zeggen, met deze DAP500 had ik enkel nog maar Audi-lakken gedaan die erom bekend staan redelijk tot zeer hard te zijn. Misschien dat het daardoor leek alsof deze zo zacht was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Knap werk Tommeke!

Wel je lens van je camera beter schoon maken...
              Jep, zal ik in het vervolg proberen op letten!
              Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Knap werk!

Ben toch eens terug moeten gaan kijken tussen het lijstje van de producten die je gebruikt hebt. Kon niet geloven dat je dit enkel met SSR2 icm polishing pad en SSR1 icm finishing pad hebt kunnen bekomen aangezien de staat van de lak.
              Geloof mij, ik vond het ook vreemd toen ik eraan bezig was, maar het is effectief zo!

En aan al de rest merci voor de complimentjes!

Comment

Ziet er prachtig uit! Doe jij dit in bijberoep o.d. Zoek al langer een goede die enkel de buitenkant wil doen en niet zo'n heel kostelijke volledige behandeling. Mss via PM?

Comment

ik denk dat de eigenaar een schuurspons gebruikt om de wagen te wassen

Comment

Als het weer beter wordt importeer ik u zodat je tussen de feestjes door mijn auto ook eens onder handen kan nemen. Tis maar dat je het weet

Comment

Zwart

Goed werk Tom!

Comment

Nice Job tom
                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Vooral het feit dat ik deze correctie volledig met SSR2 op een polishing pad kon bereiken vond ik zeer opmerkelijk. Bij een middelharde tot harde lak lijkt me dat onmogelijk? Of ben ik mis?

Ik moet wel zeggen, met deze DAP500 had ik enkel nog maar Audi-lakken gedaan die erom bekend staan redelijk tot zeer hard te zijn. Misschien dat het daardoor leek alsof deze zo zacht was?
                          Audi kan idd belachelijk hard zijn heb ik gemerkt na DRIVER-W zijn A4. Als je het daarmee vergelijkt is het idd bijna boter. Wacht tot je eens een Ford moet doen. SSR1 is dat al voldoende
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                          X