Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TomT - BMW E39 M5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Schitterend resultaat!

Comment

Prachtig resultaat!!

Comment

zeer goed gedaan !!!!

Comment

Amai, kan dienen als voorbeeld... Veel slechter kan je ze niet binnen krijgen vermoed ik.

Comment

Prachtig Tom!

Ik ben er enorm tevreden van ! Echt fantastisch.

Ik heb James maar enkel kunnen bekijken in je garage maar dat zag er 3.728 keer beter uit dan voordien! De lak komt er weer helemaal door. Echt het mooie carbonzwart (blauw) dat de BMW origineel zou moeten hebben is duidelijk terug zichtbaar! Ook het mos, velgen, ... zijn opgelost! Het heeft je wat werk gekost maar de beloning is des te groter! Ik ben alvast heel tevreden met het resultaat. Ook de eindtips van de uitlaat zien er weer veel beter uit. Nog niet 100% perfect maar dat kan ook aan de tips zelf liggen? Ik heb het nog niet goed kunnen bekijken.

Veel slechter had ik hem niet kunnen afleveren...

Alvast bedankt Tom! Het is leuk zaken doen op deze manier.

Comment

Eindelijk !!

James

Comment

Deze detail heeft deze fantastische kar eer aan gedaan.. ben benieuwd of het probleem ivm de koplampen opgelost kan worden zomaar zonder ze te vervangen door nieuwe exemplaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Prachtig Tom!

Ik ben er enorm tevreden van ! Echt fantastisch.

Ik heb James maar enkel kunnen bekijken in je garage maar dat zag er 3.728 keer beter uit dan voordien! De lak komt er weer helemaal door. Echt het mooie carbonzwart (blauw) dat de BMW origineel zou moeten hebben is duidelijk terug zichtbaar! Ook het mos, velgen, ... zijn opgelost! Het heeft je wat werk gekost maar de beloning is des te groter! Ik ben alvast heel tevreden met het resultaat. Ook de eindtips van de uitlaat zien er weer veel beter uit. Nog niet 100% perfect maar dat kan ook aan de tips zelf liggen? Ik heb het nog niet goed kunnen bekijken.

Veel slechter had ik hem niet kunnen afleveren...

Alvast bedankt Tom! Het is leuk zaken doen op deze manier.
                  Een tevreden eigenaar, voor mij de kers op de taart!

Merci voor het vertrouwen en de complimenten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Een tevreden eigenaar, voor mij de kers op de taart!

Merci voor het vertrouwen en de complimenten!
                    Hou regelmatig www.BimmerBoard.be int oog. Ik heb daar een heel klein beetje 'reclame' gemaakt voor je.
                    Last edited by Sega; 25/02/2010, 13:09.

Comment

Hou regelmatig BimmerBoard.be int oog. Ik heb daar een heel klein beetje 'reclame' gemaakt voor je.
                      Ik check het iedere dag!

Bedankt, nonkel Sega!

Comment

Knap werk, dat je dat nog uit zo'n gehavende kar hebt kunnen halen!

Comment

Amai die zag er slecht uit

Ik denk dat als je na-foto's zou nemen bij zonlicht, het verschil nog spectalucairder zou zijn

Comment

22 uur. Ik zou het niet kunnen . Respect!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                              Deze detail heeft deze fantastische kar eer aan gedaan.. ben benieuwd of het probleem ivm de koplampen opgelost kan worden zomaar zonder ze te vervangen door nieuwe exemplaren.

met de restore head light kit van meguair kan je dat zeker en vast goed krijgen zonder u lichten te vervangen .

Comment

Mooi werk Tom!

Onder de indruk van het resultaat dat je hebt kunnen afleveren!

Tot zondag, waar er gelukkig geen ondergrondse parkings zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                                  met de restore head light kit van meguair kan je dat zeker en vast goed krijgen zonder u lichten te vervangen .

Als het vocht binnenin zit kan je dit niet wegkrijgen door langs de buitenkant uw head light restore te gebruiken...

Comment

Het vocht zit effectief aan de binnenzijde.

Comment

Het vocht zit effectief aan de binnenzijde.
                                      Ik dacht u ergens al gereplyed te hebben dat je die lenzen eraf kan halen en zo het vocht wegdoen en terug afdichten. Normaal moet je daar zeker geen nieuwe koplampen voor kopen!

PFL is het makkelijkst, FL gaat ook wel iets moeilijker. FL vanaf 2003 is onmogelijk naart schijnt...

Comment

Knap werk TomT..
                                        22 uur poetsen damn...

Hou regelmatig www.BimmerBoard.be int oog. Ik heb daar een heel klein beetje 'reclame' gemaakt voor je.
                                        Spammer, ik ga het melden aan de beheerders...

Comment

Schitterend gedaan Tom!!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X