Knap gedaan! En die kar... *zwijmel*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Exterior detail] - TomT - Audi RS4
Collapse
X
-
Enorm knap werk! Maar zoals gewoonlijk zien die uitlaten nog zwart...
mega foto, die shine, die powerkassen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEnorm knap werk! Maar zoals gewoonlijk zien die uitlaten nog zwart...
mega foto, die shine, die powerkassen..
http://i12.photobucket.com/albums/a2...h/P1010444.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWat een UBERVETTE kar blijft dat toch hé !!!
Prachtige detail ! Je zal ervan genoten hebben !
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTuur, welke banden heb jij onder je RS4 liggen? Normale PS2's met snelheidsindex 300kmh? Ik moet nieuwe banden fixen voor de RS4 cabbie van mijne maat en ik weet niet of ik nog ergens speciaal op moet letten voor een RS4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHeel knap werk inderdaad
Nogal logisch dat er toch redelijk wat vuil aanhing : 85000 km op de teller en veel snelweg, steentjes, strooizout, ... Al moet ik zeggen dat ik toch verschiet van die klei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDie nieuwe misschien toch iets anders onderhouden hé
Nee, ik denk dat ik niet veel mispeuter hoor, alleen was ik 'm te weinig tijdens de winter (maandelijks of zelfs minder).
@ RRD : PS2 maar met R01 codering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEr niet mee rijden bedoel je toch niet ?
Nee, ik denk dat ik niet veel mispeuter hoor, alleen was ik 'm te weinig tijdens de winter (maandelijks of zelfs minder).
@ RRD : PS2 maar met R01 codering
Comment
-
Zeer knap Tom!
Alleen mis ik een paar foto's van tijdens het werk en foto's waar duidelijk de verbetering/resultaat op te zien is (50/50 shots bv.). Wellicht had je hiervoor te weinig tijd?
En verder heb ik dezelfde vraag als bleke Willy; kom jij nu ook detailen op locatie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EOX Bekijk BerichtenVraagje voor de detailing experten:
Is een dergelijke behandeling, van een lak die dof is geworden, nog nuttig voor oudere auto's ? (E30 M3 '87)
Of is de oorspronkelijke kleur van de wagen niet meer te herstellen via dit proces ?
Neem gerust contact op
Comment
Comment