Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior detail] - dixie porsche 997 gt3rs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Exterior detail] - dixie porsche 997 gt3rs

Deze week mijne maat zijn GT3 gepolierd
    Ik werk altijd met het 3 stappenplan van 3M perfect it3 waar ik zeer tevreden over ben en werk altijd af met een laagje sealant van Wolfgang deep gloss paint sealant 3.

uwe hond zag ook dat het goed was... als uwe maat da kot ooit weg doet dan mag hij me altijd eerst even bellen ... hier staan ik zooooo zot van...die kleurencombinatie is gewoon de max!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      uwe hond zag ook dat het goed was... als uwe maat da kot ooit weg doet dan mag hij me altijd eerst even bellen ... hier staan ik zooooo zot van...die kleurencombinatie is gewoon de max!
      Dag mijnheer Wannes,ik vind hem persoonlijk ook het mooiste in deze kleurkombinatie.Als je de kans krijgt moet je eens met een GT3RS rijden,das het gevoel van een echte koerswagen.Heerlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

+1....

edit: wel zwarte velgen

Comment

je mag hem ook vragen of hij hem ni wil ruilen tegen mijne vette... ik zal een beetje bij leggen

Comment

Wel de eigenaar van deze GT3 rijd er bijna nooit mee en dan belt hij altijd naar een maat van hem die de GT3 dan komt halen om er een tijdje mee te toeren.De eigenaar rijd eigenlijk liever met zijn fiets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Wel de eigenaar van deze GT3 rijd er bijna nooit mee en dan belt hij altijd naar een maat van hem die de GT3 dan komt halen om er een tijdje mee te toeren.De eigenaar rijd eigenlijk liever met zijn fiets
              Zonde..

Wel een prachtige kleurencombinatie !!

Geef mij maar met oranje velgen. Die met zwarte velgen schijnen minder baanvast te zijn

Comment

rijd liever met de fiets was ik ma vriend met die gast

schoon werk trouwens... kon ik zo die krassen maar uit de mijne halen

Comment

zalige hond!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    zalige hond!
                    I would do the dog on a weekly base if I can ride the car

Comment

wel handig dat beest, ge moet niet eens een zachte doek zoeken; hond op den polierborstel ...

Ik moet wannes hier nu eens 100% gelijk geven. dat is 1 van de mooiste auto / kleurencombinaties ooit gemaakt en zo te zien prima werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                        Zonde..

Wel een prachtige kleurencombinatie !!

Geef mij maar met oranje velgen. Die met zwarte velgen schijnen minder baanvast te zijn
                        Ik denk dat er een sticker op zijn deur hangde

Comment

Knap werk, dikke bak ook!

Comment

Toevallig de RS van de Flip?

Comment

Amai seg, al die krassen er zo uit gekregen?
                              Fantastisch... kwist niet dat je zoiets nog goed kon krijgen.

Hoe kwam hij aan die krassen? Ergens tegen gereden, circuit accident ofzo?
                              Of iemand tegen hem?

Comment

'k Denk en hoop dat het niet dezelfde zijn.
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                  'k Denk en hoop dat het niet dezelfde zijn.
                                  Ah, dan toch
                                  In elk geval toch mooi gedaan Dixie, lang aan bezig geweest ?

Comment

Working...
                                  X