Oorspronkelijk geplaatst door B3noît
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-it: Bentley GT Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn een mooie vergelijking.
THANKS FOR READING!
Knap werk, weeral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAlle fotos zijn 'auto contrast' in Adobe Lightroom
Maakt eigenlijk echt niet uit, want 't resultaat is en blijft gewoon magistraal
Comment
-
Deftig!
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDeftig!
Nieuw logo zie ik ook, alleen beter ook eens kijken voor de witte variant ervan.
Optimalisatie wordt verder uitgewerkt, maar we wilden die fotos toch al online. Omdat er wel nog enkele vette details volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenben al ferm nieuwsgierig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHij stond te bakken daarstraks
Comment
-
Het valt eigenlijk niet te vatten dat er in garages waar dat soort auto's verkocht worden er zo onzorgvuldig met het afwerken van de auto wordt omgesprongen. Moest men 1000€ meer vragen basisprijs en die wel correct afleveren, ik denk niet dat ze er 1 klant minder door zouden hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet valt eigenlijk niet te vatten dat er in garages waar dat soort auto's verkocht worden er zo onzorgvuldig met het afwerken van de auto wordt omgesprongen. Moest men 1000€ meer vragen basisprijs en die wel correct afleveren, ik denk niet dat ze er 1 klant minder door zouden hebben.
Voor ik er aan begon had ik altijd iet wat een degout van de Continental, de baby Bentley, maar na er een hele tijd op rond in en onder gezeten te hebben besef je toch wat een ongelofelijk oog voor detail en welke afwerkingsgraad ze in die kar gestoken hebben. Magnifiek. En zo gigantisch!
Hartelijk dank voor de reacties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWat is de cure tijd van Blackfire All Finish Paint Protection ongeveer?
Ik die meestal paneel per paneel, aanbrengen en uitpoetsen. Ik heb niet de mogelijkheid om binnen te werken dus heb ik schrik dat het gaat aankoeken als ik het eerst op heel de wagen ga aanbrengen.
Maar in principe gaat die BAFPP snel curen als je hem juist aanbrengt.
15 tot 30 min moet volstaan.
Comment
Comment