Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er is nog een gaatje de week van 22 Juni. Daarna is het al in Juli, afhankelijk van het werk dat nodig is natuurlijk.
Een nieuwe wagens detail of onderhouds details kunnen we wel nog inplannen omdat dit minder werk is. Maar een echte lakcorrectie is minstens 3 dagen.
En dat zit redelijk vol
Nu moet je op ongeveer ten vroegste juli rekenen, behalve als er ergens een gaatje zou vrij komen. Stuur gerust een mail met wat er juist moet gebeuren, dan hebben we een beter idee van hoeveel tijd we nodig hebben en waar (hoe snel) we hem kunnen inplannen.
Stuur gerust een mail met wat er juist moet gebeuren
Daar zit het hem juist
Ik zou de E61 ook wel eens willen deftig laten detailen , maar zelf kan ik niet zeggen wat er wel en wat niet moet gebeuren aan mijn auto om hem piccobello in orde te zetten ...
Zomaar efkes weg en weer naar Oudenaarde rijden om de auto te bekijken zie ik niet ziiten ...
Of kan ik bv mijn auto komen tonen naar u thuis Simoni daarvoor ?
Ik zou de E61 ook wel eens willen deftig laten detailen , maar zelf kan ik niet zeggen wat er wel en wat niet moet gebeuren aan mijn auto om hem piccobello in orde te zetten ...
Zomaar efkes weg en weer naar Oudenaarde rijden om de auto te bekijken zie ik niet ziiten ...
Of kan ik bv mijn auto komen tonen naar u thuis Simoni daarvoor ?
Met wat er moet gebeuren bedoelen we vooral hoe grondig je het werk wil zien. Wil je opfrissen van de lak, correctie van de lak, perfectie van de lak.
Dat zijn de drie belangrijkste verschillen, en daar kruipt ook het meest tijd in. Maar ik kan altijd ff komen zien hoeveel werk er aan is.
Geschift knap werk! Die finish is echt
Daar ga ik nog even voor moeten oefenen. Ik heb nu ook de Menzerna reeks gevonden voor een prijsje. Enige tips om dit op zijn best te gebruiken?
Geschift knap werk! Die finish is echt
Daar ga ik nog even voor moeten oefenen. Ik heb nu ook de Menzerna reeks gevonden voor een prijsje. Enige tips om dit op zijn best te gebruiken?
Gewoon maken dat je hem goed afbreekt, daar gaan de meeste namelijk in de fout.
Comment