Wat is de minimum vereiste, welke wagens, jullie detailen? Porsche, bentley enz..?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-it: Bentley GT Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenWeet het wel, maar 't moet eruit!
daarstraks gaan zien naar "mijn spel" (gene Bentley)en ben er zeker van hier heeft
"Ti- Ta-Tovenaar" een "Barba-truck" uitgehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenWat is de minimum vereiste, welke wagens, jullie detailen? Porsche, bentley enz..?
stond nog een audi A2 klaar en vorige keer golf IV variant dusja..
iedere auto heeft het recht van perfect te staan nietwaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten.
iedere auto heeft het recht van perfect te staan nietwaar?
dan zou ik wel iemand in dienst nemen, die de mails beantwoord als 'k van hun was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDaar zit het hem juist
Ik zou de E61 ook wel eens willen deftig laten detailen , maar zelf kan ik niet zeggen wat er wel en wat niet moet gebeuren aan mijn auto om hem piccobello in orde te zetten ...
Zomaar efkes weg en weer naar Oudenaarde rijden om de auto te bekijken zie ik niet ziiten ...
Of kan ik bv mijn auto komen tonen naar u thuis Simoni daarvoor ?Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSpring anders hier even binnen. We zijn open van dinsdag tot zaterdag en dat tot 18u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenIk heb 'm daarstraks gezien en hij is echt zalig nice!
Prachtig hé! durfde er bijna niet aankomen Morgenavond Uwen toer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichtenzéker weten.
dan zou ik wel iemand in dienst nemen, die de mails beantwoord als 'k van hun was!
We hebben bij momenten moeite om alles tergelijkertijd te doen en onze collega is 2 dagen met verlof, maar het werk gaat daarom niet met vakantie
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten... geen pm gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAltijd heb ik bij die "before" foto's zo'n gedacht van "jongens toch, die kar is toch proper", tot je die "after" foto's ziet...
Prachtig werk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk BerichtenMooi, hoe lang heb je over deze gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEen goeie 16 uur werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIn totaal? Of 16u x 2 man?
Comment
-
Quote:
Originally Posted by Jerain
Geschift knap werk! Die finish is echt
Daar ga ik nog even voor moeten oefenen. Ik heb nu ook de Menzerna reeks gevonden voor een prijsje. Enige tips om dit op zijn best te gebruiken?
Gewoon maken dat je hem goed afbreekt, daar gaan de meeste namelijk in de fout.
Afbreken die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten@ wax-it, ik wil die menzerna ook bij u bestellen, maar hoe weet je wanneer je dat spul voldoende hebt afgebroken ? kun je een tip geven hoe je dat kan controleren ?
Je ziet het eigenlijk wel. In het begin is je product helemaal wit. Je moet het eigenlijk zover krijgen dat er precies enkel nog een olieachtige laag overblijft. Je moet je lak er dus al weer door beginnen zien.
Als je echter op het punt komt dat je begint te stoffen dan heb je te lang gewerkt.
Breekt je polish niet af dan heb je waarschijnlijk teveel product gebruikt en dan wordt hij ook niet afgebroken.
Ook als hij begint te gommen (stukjes wit die wegvliegen) heb je teveel product gebruikt.
De meest voorkomende fout is echt wel teveel product gebruiken.
Comment
-
Ik heb zelf nog nooit met de machine gepolished, dus vergeef me mijn onwetendheid, maar...
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je echter op het punt komt dat je begint te stoffen dan heb je te lang gewerkt.
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBreekt je polish niet af dan heb je waarschijnlijk teveel product gebruikt en dan wordt hij ook niet afgebroken.
Ook als hij begint te gommen (stukjes wit die wegvliegen) heb je teveel product gebruikt.
De meest voorkomende fout is echt wel teveel product gebruiken.
Comment
Comment