Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it: Bentley GT Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat is de minimum vereiste, welke wagens, jullie detailen? Porsche, bentley enz..?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
      Weet het wel, maar 't moet eruit!

daarstraks gaan zien naar "mijn spel" (gene Bentley)en ben er zeker van hier heeft
      "Ti- Ta-Tovenaar" een "Barba-truck" uitgehaald
      Ik heb 'm daarstraks gezien en hij is echt zalig nice!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
        Wat is de minimum vereiste, welke wagens, jullie detailen? Porsche, bentley enz..?
        Volgens mij doen ze echt alles ..

stond nog een audi A2 klaar en vorige keer golf IV variant dusja..
        iedere auto heeft het recht van perfect te staan nietwaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
          .
          iedere auto heeft het recht van perfect te staan nietwaar?
          zéker weten.

dan zou ik wel iemand in dienst nemen, die de mails beantwoord als 'k van hun was!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Daar zit het hem juist

Ik zou de E61 ook wel eens willen deftig laten detailen , maar zelf kan ik niet zeggen wat er wel en wat niet moet gebeuren aan mijn auto om hem piccobello in orde te zetten ...
            Zomaar efkes weg en weer naar Oudenaarde rijden om de auto te bekijken zie ik niet ziiten ...
            Of kan ik bv mijn auto komen tonen naar u thuis Simoni daarvoor ?
            Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Spring anders hier even binnen. We zijn open van dinsdag tot zaterdag en dat tot 18u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
              Ik heb 'm daarstraks gezien en hij is echt zalig nice!

Prachtig hé! durfde er bijna niet aankomen Morgenavond Uwen toer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                zéker weten.

dan zou ik wel iemand in dienst nemen, die de mails beantwoord als 'k van hun was!

We hebben bij momenten moeite om alles tergelijkertijd te doen en onze collega is 2 dagen met verlof, maar het werk gaat daarom niet met vakantie

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Zondag of maandag passen mij, of ergens in de week s avonds. Ik pm je..

Comment

Mooi werk.

PM.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Mooi werk.

PM.
                    ... geen pm gezien

Comment

... geen pm gezien
                      Naar Simoni verstuurd. Het was de eerste van jullie beiden die ik in dit topic vond.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Mooi, hoe lang heb je over deze gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Altijd heb ik bij die "before" foto's zo'n gedacht van "jongens toch, die kar is toch proper", tot je die "after" foto's ziet...

Prachtig werk!
                          Echt eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk Berichten
                            Mooi, hoe lang heb je over deze gedaan?
                            Een goeie 16 uur werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Een goeie 16 uur werk
                              In totaal? Of 16u x 2 man?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                In totaal? Of 16u x 2 man?
                                In totaal. Maar eigenlijk kunnen we nog gerust dubbel zo lang bezig zijn

Comment

Quote:
                                  Originally Posted by Jerain
                                  Geschift knap werk! Die finish is echt
                                  Daar ga ik nog even voor moeten oefenen. Ik heb nu ook de Menzerna reeks gevonden voor een prijsje. Enige tips om dit op zijn best te gebruiken?

Gewoon maken dat je hem goed afbreekt, daar gaan de meeste namelijk in de fout.

Afbreken die handel
                                  @ wax-it, ik wil die menzerna ook bij u bestellen, maar hoe weet je wanneer je dat spul voldoende hebt afgebroken ? kun je een tip geven hoe je dat kan controleren ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                    @ wax-it, ik wil die menzerna ook bij u bestellen, maar hoe weet je wanneer je dat spul voldoende hebt afgebroken ? kun je een tip geven hoe je dat kan controleren ?
                                    Dat is net de kunst

Je ziet het eigenlijk wel. In het begin is je product helemaal wit. Je moet het eigenlijk zover krijgen dat er precies enkel nog een olieachtige laag overblijft. Je moet je lak er dus al weer door beginnen zien.

Als je echter op het punt komt dat je begint te stoffen dan heb je te lang gewerkt.

Breekt je polish niet af dan heb je waarschijnlijk teveel product gebruikt en dan wordt hij ook niet afgebroken.
                                    Ook als hij begint te gommen (stukjes wit die wegvliegen) heb je teveel product gebruikt.

De meest voorkomende fout is echt wel teveel product gebruiken.

Comment

Damn... dan is de auto niet eens vuil en dan nog zie je zo'n verschil!
                                      Knap werk !!

Comment

Ik heb zelf nog nooit met de machine gepolished, dus vergeef me mijn onwetendheid, maar...

Als je echter op het punt komt dat je begint te stoffen dan heb je te lang gewerkt.
                                        Wat is dan het gevolg? Gewoon dat je het stof moet wegkrijgen? Of zijn er andere neveneffecten?

Breekt je polish niet af dan heb je waarschijnlijk teveel product gebruikt en dan wordt hij ook niet afgebroken.
                                        Ook als hij begint te gommen (stukjes wit die wegvliegen) heb je teveel product gebruikt.

De meest voorkomende fout is echt wel teveel product gebruiken.
                                        En wat moet je dan doen?

Comment

Verbazingwekkend resultaat... Verbluffend als je zoiets onder de knie hebt...its magic!!!

Comment

Working...
                                          X