Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2005 BMW 645ci

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ze komen blijkbaar van ver om hun auto te laten onder handen nemen...

Comment

Wilde ik ook al zeggen. Is die helemaal vanuit Italië tot bij u gereden voor die behandeling????

CCC gaat internationaal!

Wist trouwens niet dat de carosserie van de 6 van alu is.

Comment

Prachtig resultaat Bart! Heb jij ook een shop bij je atelier? Ik wilde deze week nog even langskomen.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Thanks guys

De eigenaar heeft Nederlandse roots, dus ik neem aan dat er een en ander gecombineerd is geworden. Maar hoe dan ook........érg gaaf !!

@ Iricky: Ik heb ook een shop erbij. Lijkt me leuk, best wel even van te voren bellen (nummer staat op onze website) aangezien ik ook veel onderweg en bij klanten ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
            Thanks guys

De eigenaar heeft Nederlandse roots, dus ik neem aan dat er een en ander gecombineerd is geworden. Maar hoe dan ook........érg gaaf !!

@ Iricky: Ik heb ook een shop erbij. Lijkt me leuk, best wel even van te voren bellen (nummer staat op onze website) aangezien ik ook veel onderweg en bij klanten ben.
            Merci! Ik zal je even een belletje geven. Later deze week zou het toch wat afkoelen
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik verschiet er iedere keer van hoe groot het verschil voor-na kan zijn...

Indrukwekkend!

Comment

Working...
              X