Oorspronkelijk ging dit topic over een andere auto gaan, maar de eigenaar was ondertussen al van auto gewisseld. Daardoor kon ik nogmaals een carbonzwarte E39 M5 onder handen nemen. 't Zijn beauty's, deze keer was het een facelift, met een prachtig interieur.
Eerst en vooral wil ik AMVDVD enorm bedanken om mij maandagavond te komen helpen, zonder zijn hulp zou het niet gelukt zijn om de auto op tijd af te krijgen! Ik weet wat hij kan, en ook deze keer leverde hij top vakwerk af! Alle credits voor het hele interieur en de uitlaten gaan volledig naar hem toe!
Bij aankomst leek de auto al bij al nog redelijk ok te zijn. De auto had wel wat swirls, hier en daar een diepere kras en ook een dof plekje, maar voor de rest niets abnormaal. De algemene glans van de auto was nog redelijk aanwezig. Als je echter van dichtbij ging gaan kijken waren er wat hologrammen en buffertrails te vinden.
Voor de volledigheid even een lijstje met de gebruikte producten:
Wassen
- Washmitt
- PB super slick & suds
- EZ Detail Wheel Brush + klein borsteltje voor rond de wielmoeren
- Waffle droogdoek
Clayen
- PB Clay
- PB spray & wipe
Polieren
- DAP500
- LC cutting pad icm Menzerna S100 Power Gloss
- LC polishing pad icm Menzerna 203S Power Finish
- LC finishing pad icm Menzerna 85RE Final Finish
- 3M masking tape
Afwerking
- PB Black Hole Glaze
- PB EX-P Sealant
- Dodo Juice 'Supernatural'
Interieur
- De nodige borsteltjes
- Gliptone All leather cleaner
- Gliptone Leather protectant
- APC
Overige
- All metal polish
- PB Trim restorer
- PB Bold ‘n Bright
- PB Wheel sealant
- PB Quick Detailer+
- Ruitenreiniger
Eerst en vooral wil ik AMVDVD enorm bedanken om mij maandagavond te komen helpen, zonder zijn hulp zou het niet gelukt zijn om de auto op tijd af te krijgen! Ik weet wat hij kan, en ook deze keer leverde hij top vakwerk af! Alle credits voor het hele interieur en de uitlaten gaan volledig naar hem toe!
Bij aankomst leek de auto al bij al nog redelijk ok te zijn. De auto had wel wat swirls, hier en daar een diepere kras en ook een dof plekje, maar voor de rest niets abnormaal. De algemene glans van de auto was nog redelijk aanwezig. Als je echter van dichtbij ging gaan kijken waren er wat hologrammen en buffertrails te vinden.
Voor de volledigheid even een lijstje met de gebruikte producten:
Wassen
- Washmitt
- PB super slick & suds
- EZ Detail Wheel Brush + klein borsteltje voor rond de wielmoeren
- Waffle droogdoek
Clayen
- PB Clay
- PB spray & wipe
Polieren
- DAP500
- LC cutting pad icm Menzerna S100 Power Gloss