Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
FAK, die kar had he nodig, en ziet er nu ook super uit!
Wat vond je van Merzerna tov Poorboys ?
Thanks!
Schitterend! Ik had het al veel eerder moeten doen!
Maar je bent content van hetgeen je hebt en kan daar ook mooie resultaten mee halen dus je vraagt je af waarom je de Menzerna zou kopen. Uiteindelijk nu toch de stap gezet en ik ben overtuigd. Vooral de Power Gloss heeft me weten te verbazen met z'n correctiekracht. Je kan daar een resultaat mee behalen dat je met een SSR2,5 of SSR3 maar in 2 stappen zou kunnen halen. Bovendien ook minder marring dan met SSR3 vind ik? In het begin is het wel even aanpassen. Het is ook een polish, dus je denkt dat het gewoon hetzelfde is, maar toch voel je gewoon dat het anders is dan SSR, werkmethode een klein beetje aangepast en 't ging direct zeer vlot. Maar inderdaad, best dat je al wat ervaring hebt, want de SSR is toch een stukje makkelijker te bewerken voor een beginner denk ik.
Damn wat een knap resultaat Tom. Ik ben nu ook aan het twijfelen om mij zo'n DAP500 aan te schaffen met de hele poorboys SSR stuff en pads. Is dit aan te raden voor een 'amateur' detailler?
Damn wat een knap resultaat Tom. Ik ben nu ook aan het twijfelen om mij zo'n DAP500 aan te schaffen met de hele poorboys SSR stuff en pads. Is dit aan te raden voor een 'amateur' detailler?
Zeker, je kan er echt niets mee misdoen
De dap900 is nu uit en de Dap500 is nog eens gezakt in prijs
Thanks!
Zeker en vast, ik ben ook zo begonnen zonder ervaring, en heb het me niet beklaagd!
Comment