Ik laat mijn vader ook nu en dan eens een projectje zien. Hij was opnieuw zeer onder de indruk. Hij heeft er geen 400 euro voor over om zijn auto volledig te laten doen, maar zijn auto zelf onder handen nemen, dat ziet hij wel zitten. Is het mogelijk om al de gebruikte producten in een soort kit te kopen? Mag ook in PM zijn anders
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-it: Alpina B5 Touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk laat mijn vader ook nu en dan eens een projectje zien. Hij was opnieuw zeer onder de indruk. Hij heeft er geen 400 euro voor over om zijn auto volledig te laten doen, maar zijn auto zelf onder handen nemen, dat ziet hij wel zitten. Is het mogelijk om al de gebruikte producten in een soort kit te kopen? Mag ook in PM zijn anders
We verkopen zo goed als alle producten die wij gebruiken ook. En omgekeerd geldt ook, alles wat we verkopen gebruiken we ook, om zelf perfect te weten hoe dat product werkt. Dergelijke kit kopen is dus geen probleem, als je niet zo ver Oudenaarde woont, raad ik aan van eens langs te komen en dan kunnen we perfect iets op maat samen stellen want er is zeer veel variatie.
Comment
-
+ YouTube Video
Mijn vader zit ook al een tijdje met het idee om zijn carrière om te slaan en zo iets te beginnen, maar ik vrees ervoor .
Maar hij zal zeker eens langskomen, zelf zijn we van Gent dus moet wel lukken (heb daar trouwens al een keer gestaan toen fuel zijn GT3 daar stond, puur toeval ). Zelf gebruikt hij al allerlei producten als Meguiars en een poliermachine, maar hij is toch telkens onder de indruk bij het zien van jullie resultaten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAl die dure spullen...
Als je 3x naar de paki's gaat voor €19 kan je al de Basic Wash Kit van Poorboy's kopen bij wax-it. Daar doe je echt wel héél lang mee, zelfs als je 2 auto's per week wast kom je daar makkelijk 1-2 jaar mee toe.
2 emmers heb je ook wel staan vermoed ik?
Zelf je auto onderhouden hoeft helemaal zo duur niet te zijn en met die 'dure producten' kan je heel lang voort. En tegen dat je naar de paki's gereden bent, aanschuiven en terug thuis bent heb jij al de MINI én de BMW gewassen. Je bespaart er tijd en geld mee.Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenBasic wash kit kost 50 euro, en daar doe je zeker 40 wasbeurten mee. Das hoogst waarschijnlijk meer als een jaar ver. Of das 2,5 maal die handcarwash die jij gebruikt, duur? Aan jullie om dat uit te maken.
Natuurlijk moet je er tijd en moeite insteken, daar kunnen wij niets aan veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDamn gasten, fenomenaal werk!
Is de voorspoiler nu wat beschadigd of zie ik dat verkeerd?
(wel spillies-foutje gespot in de eerste post)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGeen interieurfoto's voor/na?
Enkel die 50/50 waar het grijs verwijderd wordt.
Comment
-
De rode metingen zijn die die opvallend dikker zijn als de andere, wat duidelijk wijst op een herspoten paneel. Nader onderzoek toont dat ook, je ziet wat meer orange peel (golvende lak) en op het paneel rechts achter is een kleine lakfout te zien. Iets wat je niet zou zien als je niet op 5cm van de wagen gaat liggen zoeken.
Voor en achterbumper blijken ook herspoten maar die kunnen we niet uitmeten met onze lakdiktemeter omdat die geen metalen ondergrond hebben. Die heb je nodig op de meting uit te voeren.
Op elk paneel werden 5 verschillende metingen gedaan, op de grotere 10 metingen waarna een gemiddelde genomen werd. Dat gemiddelde zie je op de afbeelding. Wanneer we tijdens de metingen grote fluctuaties zien op één paneel gaan we daar meer meten om een beeld te krijgen van wat het probleem zou kunnen zijn.
Aan beide 147 metingen op de flanken vooraan kan je ook afleiden dat ze hoogst waarschijnlijk die panelen mee gepolierd hebben toen de motorkap herspoten werd. Het feit dat de waarden oplopen naar achteraan bevestigt die stelling.
De metingen die hier weergegeven zijn is één helft al intensief gepolierd geweest, namelijk de rechter helft (die met het herspoten paneel). Als je de waarden vergelijkt zie je dat er zo goed als niets verdwenen is. Hou er rekening mee dat dit gemiddelden zijn en dat er natuurlijk wel iets verdwenen is. Volgende keer zorg ik voor een uitgebreide meting van één specifiek paneel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenschitterend werk!
maar wel prijzig ook zeker om te laten doen
Op een auto van dit caliber, staat dit in verhouding hoor..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe waarde van de auto gaat met hetzelfde bedrag omhoog...
Op een auto van dit caliber, staat dit in verhouding hoor..
Je doet dit vooral voor jezelf imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaar zou ik toch niet te hard op rekenen. Je gaat misschien wel makkelijker verkopen, ALS mensen komen kijken (het merendeel begint al over de prijs te discussiëren voor ze de auto gezien hebben, en op foto ziet alles er goed uit)
Je doet dit vooral voor jezelf imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk laat mijn vader ook nu en dan eens een projectje zien. Hij was opnieuw zeer onder de indruk. Hij heeft er geen 400 euro voor over om zijn auto volledig te laten doen, maar zijn auto zelf onder handen nemen, dat ziet hij wel zitten. Is het mogelijk om al de gebruikte producten in een soort kit te kopen? Mag ook in PM zijn anders
Comment
-
ferm resultaat! Jammer dat we van de onze geen foto's hebben, die was ook om in te kaderen...
We kennen nog iemand met dezelfde kleuren als deze alpina op een E92 individual, ik zal hem eens de foto's mailenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDie heeft idd wat schade en een barstje.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGeen volledige shots heb ik gezien
Enkel die 50/50 waar het grijs verwijderd wordt.
Maar volgende keer niet vergeten aub. Ik vind het interieur in z'n geheel ook interessant om te zien evolueren.
Comment
Comment