Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it: Alpina B5 Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Jammer, was er nog niet toen we hem gingen afhalen denk ik.

Ik kan mij voorstellen dat je tijdens al dat werk niet altijd nog veel goesting hebt voor foto's.

Maar volgende keer niet vergeten aub. Ik vind het interieur in z'n geheel ook interessant om te zien evolueren.
    Als we nog es een interessant kleurtje binnen hebben, zal ik er extra veel fotos aan spenderen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Met 400€ heb je juist alle producten om tot dergelijk resultaat te komen maar ik denk niet dat iemand die nog nooit een polijstmachien vast heeft genomen dat zomaar kan
        Mijn vader heeft al een polijstmachine vastgehad hoor .

Comment

prachtig resultaat. Wat een kleur !!!

Comment

Op het forum autodetailing.nl is er een topic waarin ze beweren dat er geknoeid is met de foto's van de Alpina B5...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Op het forum autodetailing.nl is er een topic waarin ze beweren dat er geknoeid is met de foto's van de Alpina B5...
              LOL,

Op welke manier dan wel ?

Edit: Linkje ? Ik vind het namelijk niet meteen terug ...
              Last edited by ; 02/08/2010, 11:28.

Comment

Damn, wat een resultaat!
                Ik zal eens moeten langskomen, zeker nu jullie weten hoe je Alpina Classic velgen moet demonteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Dankzij verschillende polierstappen, het diepte reinigen van het leer en textiel en nog vele andere stappen kreeg de Alpina de uitstraling die hij verdiend.

Oeps

Schitterend werk heren!

Comment

I know, in mijn andere versie staat het wel correct. Blijkbaar moet ik mijn verslagen niet meer rond 3 uur snachts schrijven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      LOL,

Op welke manier dan wel ?

Edit: Linkje ? Ik vind het namelijk niet meteen terug ...
                      Het Autodetailing.nl-forum is per 8 april 2016 gestopt en al het verkeer is doorgestuurd naar het forum van Carclean.com. Daarom land je nu op deze tussenpagina. Had je een account op het Autodetailing.nl forum en nog geen account op het Carclean.com forum en wil je hier deelnemen? Dan moet...

Comment

Petje af voor het eindresultaat.
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Knap werk, a-mai!
                          Héél mooie lak trouwens. Wat is de benaming daar juist van?

Comment

Azurietzwart (BMW individual).

Comment

Wagen zag er identiek uit als op de foto's in die ruimte. Volgens mij is er niets aan die foto's bewerkt. Magnifiek werk gewoon.

Vroeger vonden wij Wax-it veel te duur, maar dan besef je dat het zijn geld zeker waard is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

Wagen zag er identiek uit als op de foto's in die ruimte. Volgens mij is er niets aan die foto's bewerkt. Magnifiek werk gewoon.

Vroeger vonden wij Wax-it veel te duur, maar dan besef je dat het zijn geld zeker waard is!
                                Het ligt gewoon aan de sfeer op dat forum daar. Er zitten daar een groot aantal amateur detailers die denken dat er niemand beter is dan hen. Wanneer ze dan zo'n spectaculair resultaat zien dan beweren ze al snel dat er geknoeid is. Er hangt daar een totaal verzuurde sfeer op dat forum, een echte afrader.

Comment

Wàt een werk van jullie, guys...

Eindeloos respect voor zoiets.

Comment

Het ligt gewoon aan de sfeer op dat forum daar. Er zitten daar een groot aantal amateur detailers die denken dat er niemand beter is dan hen. Wanneer ze dan zo'n spectaculair resultaat zien dan beweren ze al snel dat er geknoeid is. Er hangt daar een totaal verzuurde sfeer op dat forum, een echte afrader.
                                    t is dan ook een Nederlands forum voor iets
                                    Praatjes maken kunnen ze daar als geen ander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      t is dan ook een Nederlands forum voor iets
                                      Praatjes maken kunnen ze daar als geen ander
                                      Het is hier niet veel anders

Comment

WOW... Dit resultaat is écht mangifiek!! Hoe doen jullie het toch... Respect!!

btw, kunnen jullie ook dergelijk werk leveren met oudere wagens (oldtimers) die ooit al eens herspoten geweest zijn?
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          WOW... Dit resultaat is écht mangifiek!! Hoe doen jullie het toch... Respect!!

btw, kunnen jullie ook dergelijk werk leveren met oudere wagens (oldtimers) die ooit al eens herspoten geweest zijn?

Bert kan (bijna) alles

Comment

Working...
                                          X