Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-it: Alpina B5 Touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMet 400€ heb je juist alle producten om tot dergelijk resultaat te komen maar ik denk niet dat iemand die nog nooit een polijstmachien vast heeft genomen dat zomaar kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenOp het forum autodetailing.nl is er een topic waarin ze beweren dat er geknoeid is met de foto's van de Alpina B5...
Op welke manier dan wel ?
Edit: Linkje ? Ik vind het namelijk niet meteen terug ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDankzij verschillende polierstappen, het diepte reinigen van het leer en textiel en nog vele andere stappen kreeg de Alpina de uitstraling die hij verdiend.
Schitterend werk heren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenLOL,
Op welke manier dan wel ?
Edit: Linkje ? Ik vind het namelijk niet meteen terug ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenOp het forum autodetailing.nl is er een topic waarin ze beweren dat er geknoeid is met de foto's van de Alpina B5...
Wagen zag er identiek uit als op de foto's in die ruimte. Volgens mij is er niets aan die foto's bewerkt. Magnifiek werk gewoon.
Vroeger vonden wij Wax-it veel te duur, maar dan besef je dat het zijn geld zeker waard is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
Wagen zag er identiek uit als op de foto's in die ruimte. Volgens mij is er niets aan die foto's bewerkt. Magnifiek werk gewoon.
Vroeger vonden wij Wax-it veel te duur, maar dan besef je dat het zijn geld zeker waard is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHet ligt gewoon aan de sfeer op dat forum daar. Er zitten daar een groot aantal amateur detailers die denken dat er niemand beter is dan hen. Wanneer ze dan zo'n spectaculair resultaat zien dan beweren ze al snel dat er geknoeid is. Er hangt daar een totaal verzuurde sfeer op dat forum, een echte afrader.
Praatjes maken kunnen ze daar als geen ander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is dan ook een Nederlands forum voor iets
Praatjes maken kunnen ze daar als geen ander
Comment
-
WOW... Dit resultaat is écht mangifiek!! Hoe doen jullie het toch... Respect!!
btw, kunnen jullie ook dergelijk werk leveren met oudere wagens (oldtimers) die ooit al eens herspoten geweest zijn?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWOW... Dit resultaat is écht mangifiek!! Hoe doen jullie het toch... Respect!!
btw, kunnen jullie ook dergelijk werk leveren met oudere wagens (oldtimers) die ooit al eens herspoten geweest zijn?
Bert kan (bijna) alles
Comment
Comment