Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it: Alpina B5 Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ongelofelijk, op die eerste foto lijkt de auto voor mij al proper maar als je dan ziet wat er nog kan uitgehaald worden

Natuurlijk, hoe lang blijft dat goed...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Ongelofelijk, op die eerste foto lijkt de auto voor mij al proper maar als je dan ziet wat er nog kan uitgehaald worden

Natuurlijk, hoe lang blijft dat goed...
      Heel lang als je er wat zorg voor draagt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Heel lang als je er wat zorg voor draagt...
        Maar dan ben je verplicht om die zelf te wassen..

Comment

Alweer een knap staaltje werk uit het Wax-it-atelier!! SUPER!!

Comment

Maar dan ben je verplicht om die zelf te wassen..
            Geloof me, als je wagen zo onder handen genomen is gaat het wassen véél sneller gaan en je gaat de voldoening krijgen dat 'ie er telkens weer zo fantastisch uitziet!

Comment

Wat een kar! En extreem mooi resultaat! Wat een diepe glans...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Geloof me, als je wagen zo onder handen genomen is gaat het wassen véél sneller gaan en je gaat de voldoening krijgen dat 'ie er telkens weer zo fantastisch uitziet!
                Moet je dat niet eerst investeren en al die dure spullen kopen?

En de tijd vinden..

Comment

Zelf al doe je carwash.. je zal dat blijven zien.

Toch een handwasje zou aan te raden zijn..
                  Door de wax bescherming gaat dit supersnel..

Aan te kopen in dat geval? 2 emmers, een speciale spons, speciaal zeem+water magneet, shampoo, misschien een quick detailer en potje wax om de wax te onderhouden (om de 3 maand?)

Kostprijs ? Veel minder dan de wekelijkse (of 2wekelijkse carwash).

Dus duuur? Carwash is duur

Comment

Auto's worden altijd met de hand gewassen, voor 19 euro

Comment

En de tijd vinden..
                      Totaal niet hoor, gewoon de 2/3 emmers gebruiken en zo een paar van die producten die je bij Wax-it kan kopen.
                      Geeft echt een enorm verschil.

Comment

WOW knap gedaan mannen !!!

Comment

En de tijd vinden..
                          Al die dure spullen...

Als je 3x naar de paki's gaat voor €19 kan je al de Basic Wash Kit van Poorboy's kopen bij wax-it. Daar doe je echt wel héél lang mee, zelfs als je 2 auto's per week wast kom je daar makkelijk 1-2 jaar mee toe.

2 emmers heb je ook wel staan vermoed ik?

Zelf je auto onderhouden hoeft helemaal zo duur niet te zijn en met die 'dure producten' kan je heel lang voort. En tegen dat je naar de paki's gereden bent, aanschuiven en terug thuis bent heb jij al de MINI én de BMW gewassen. Je bespaart er tijd en geld mee.

Comment

En de tijd vinden..
                            Basic wash kit kost 50 euro, en daar doe je zeker 40 wasbeurten mee. Das hoogst waarschijnlijk meer als een jaar ver. Of das 2,5 maal die handcarwash die jij gebruikt, duur? Aan jullie om dat uit te maken.

Natuurlijk moet je er tijd en moeite insteken, daar kunnen wij niets aan veranderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Knap hoor Bert !
                              Welke kleur is dit juist?
                              En Simon, en toen ook Bart

Comment

19 euro een handwas, t zal wreed proper gedaan zijn

Ik doe langer over het drogen van de auto dan die mannen voor een hele wasbeurt

En veel kost dat idd niet. Die shampoo is niet goedkoop, maar die gaat echt lang mee. Sinds ik mijn auto's bij wax-it laat doen (en dat is nu toch al een paar jaar), zit ik nog maar aan mijn 2e bus shampoo.

Comment

Ik kan niet begrijpen dat je zo een mooie alpin verkloot door hem slecht te wassen of hoe moet je het noemen...
                                  Gelukkige bestaan er goede bedrijven om de fouten recht te zetten en kan de lak ertegen...

Kan je zo een "beurt" meermaals toepassen ?

Ik heb mij auto reeds 5 jaar en de "schade" die eraan is, komt niet door het kuisen...

Comment

Pff, fantastisch werk! Mijn vader kon niet stoppen met zeggen hoe prachtig zijn wagen nu staat.

" Uit de showroom zeg ik u! "
                                    " De 6 moeten we daar ook binnen doen! "
                                    " Man man, hij ruikt zo naar nieuw "
                                    " Je ziet dat die mensen echt passie hebben voor hun werk "

Heeft heel de avond staan kijken op de B5

Echt prachtig werk!

Comment

Knap werk! Indrukwekkend verschil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Ik kan niet begrijpen dat je zo een mooie alpin verkloot door hem slecht te wassen of hoe moet je het noemen...
                                        Gelukkige bestaan er goede bedrijven om de fouten recht te zetten en kan de lak ertegen...

Kan je zo een "beurt" meermaals toepassen ?

Ik heb mij auto reeds 5 jaar en de "schade" die eraan is, komt niet door het kuisen...
                                        Nja, sommige mensen zien een auto echt puur als transportmode en niet zoals wij dat bekijken

Zon zware correctie pas je best niet teveel toe omdat er altijd maar een beperkte lakdikte is waarop je werkt. En je neemt altijd een mini laagje lak er af. Bij de start van een detail wordt de lakdikte altijd uitgemeten en daarmee krijg je al een goed beeld van hoeveel je mee kan werken. Ik zal hier eens de metingen posten

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                        Pff, fantastisch werk! Mijn vader kon niet stoppen met zeggen hoe prachtig zijn wagen nu staat.

" Uit de showroom zeg ik u! "
                                        " De 6 moeten we daar ook binnen doen! "
                                        " Man man, hij ruikt zo naar nieuw "
                                        " Je ziet dat die mensen echt passie hebben voor hun werk "

Heeft heel de avond staan kijken op de B5

Echt prachtig werk!
                                        Super om dat te horen Matthi, dat doet deugd

Comment

You guys are taking it to the next level...begint serieus professionele proporties aan te nemen

Comment

Working...
                                          X