Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-it: Porsche 993 C4S - Zilver
Collapse
X
-
-
Opnieuw een heel knap resultaat.
Dat grijs komt mooi uit
De aandoening van het leder komt me helaas wel bekend voor .
Heb je ook een overzichtsfoto vóór de behandeling in de lijn van deze:
?
Comment
-
Ongeveer, maar die kwam niet zo goed uit op foto. Voor: http://farm5.static.flickr.com/4116/...1d81c03a_b.jpg
Een andere vergelijking:
Voor en na, zie duidelijk hoe de glans er uit verdwijnt, de tweede foto is een 50/50, waarvan dus het grote onderste vlak gedaan is, het bovenste niet. Daartussen zie je dus ook het verschil in glans en de vervuiling. Uit het onderste vlak zie je duidelijk dat die lelijke vlek verdwenen is.
Comment
-
Bedankt Simon
Het interieur is echt wel heel vergelijkbaar met wat ik nu heb (misschien zelfs nog erger: link)
Best toch eens werk van maken. Heb je een goed starterssetje liggen die je me kunt aanraden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk BerichtenWederom super werk Simon & Bert !
Het interieur heeft toch wel een make-over ondergaan, ik kan mij voorstellen dat er met de extractor toch behoorlijk wat uit die voetmatjes ook is gekomen ...
Wat vindt ge die Gloss It Leather Cleaner tov die van Gliptone?
De cleaner is er een in spray vorm. Het is iets minder diep kwa reiniging, maar het werkt stukken aangenamer en sneller.
De geur is ook iets anders dan Gliptone.
Het is eigenlijk een ander product dan Gliptone, de een zal liever gliptone hebben, de andere Gloss-It.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenBedankt Simon
Het interieur is echt wel heel vergelijkbaar met wat ik nu heb (misschien zelfs nog erger: link)
Best toch eens werk van maken. Heb je een goed starterssetje liggen die je me kunt aanraden?
Gliptone kit (dus de cleaner en conditioner) in combinatie met zo'n Leather en vinyl brush.
De cleaner inwerken met het borsteltje, vermijdt de naden, en afwrijven met een microvezel doek. Dan zal je al zien hoeveel vuil er uit komt. Zo ga je over het volledige leder interieur. Daarna begin je terug van voor af aan met het aanbrengen van de conditioner, dat doe ik met een microfibre applicator.
Het wijst zichzelf eigenlijk wel redelijk uit hoe t exact werkt.
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk BerichtenWederom super werk Simon & Bert !
Het interieur heeft toch wel een make-over ondergaan, ik kan mij voorstellen dat er met de extractor toch behoorlijk wat uit die voetmatjes ook is gekomen ...
Wat vindt ge die Gloss It Leather Cleaner tov die van Gliptone?
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat is toch wel de mooiste Carrera ooit hé. Zeer knap werk geleverd!
Hoe behandelen jullie het leder op de stuurrand? Ik zie vaak op tweedehandssites stuurtjes met een lelijke felle glans. Kan je dat terug doffer krijgen?
Een lederstuur krijg je net als de zetels terug schoon met een lederreinigend product en een borsteltje. Alternatief - voor een vals lederen stuur bvb - is Blackfire Interior Cleaner omdat die echt goed ontvet en zo reinigt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHartelijk dank voor uw waandacht! © Xavier Debaere
Prachtige wagen en ook nu weer : je denkt dat de wagen er toch prima uitziet, en toch nog zo'n verschil... knap !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDit is en blijft zo een tijdloze kar. Ik denk echt dat deze alleen maar in waarde kunnen stijgen
Comment
-
'k Zie dit nu pas.
Hoe waanzinnig knap is zilver metallic wel niet! Metéén weer goesting om de volgende in 't zilver te halen, en m'n overtuiging dat ik m'n (droom) GT3 in het zilver zou nemen (en ook de GT2 RS, en ... en ... en ... ) is weer ferm bevestigd.
Schit-te-rend werk ... zie 'm staan.
'k Stond ook perplex van de 50/50 foto van de instaplijst. Was 't tekstje aan 't lezen, keek met één oog naar de eerste foto, las iets van een 50/50, zag de tweede foto nog niet en dacht "bwaaaah, dat kan zoveel verschil toch niet geven". *BAM* Ziet dat af.
Bandengel die niet blinkt. Zoveel mooier dan dat blinkend gedoe imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
'k Zie dit nu pas.
Hoe waanzinnig knap is zilver metallic wel niet! Metéén weer goesting om de volgende in 't zilver te halen, en m'n overtuiging dat ik m'n (droom) GT3 in het zilver zou nemen (en ook de GT2 RS, en ... en ... en ... ) is weer ferm bevestigd.
Schit-te-rend werk ... zie 'm staan.
'k Stond ook perplex van de 50/50 foto van de instaplijst. Was 't tekstje aan 't lezen, keek met één oog naar de eerste foto, las iets van een 50/50, zag de tweede foto nog niet en dacht "bwaaaah, dat kan zoveel verschil toch niet geven". *BAM* Ziet dat af.
Bandengel die niet blinkt. Zoveel mooier dan dat blinkend gedoe imo.
Iedere keer ik (en Bert ook trouwens) een zilverkleurige wagen onder handen nemen zouden we ook wel een zilver metallic willen. Dat kan echt zo prachtig zijn!
De keuze voor de bandengel wordt ofwel gemaakt volgens wat de klant zegt of op eigen voorkeur. In dit geval zei de eigenaar dat ie geen té blinkie showroomlook wou dus daar wordt dan rekening meegehouden. In ons geval gingen we echter ook voor dezelfde bandengel kiezen, want op een oudere wagen, of een laagprofielband komt zo'n gel een stuk beter uit.
Meestal hanteer ik volgende regel
-45 hoog = satijn
45 hoog = blinkie
+45 = blinkie en dan afwrijven
maar dat is natuurlijk nog van veel variabelen afhankelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHier ook erger, ik heb er zo eentje gehad
Die had je nooit mogen weg doen...
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheel knap werk.
en blijkbaar staan er nog 2exoten te wachten
Deze is net afgewerkt bvb: http://www.flickr.com/photos/wax-it/...47399771/show/
Comment
Comment