Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[full Detail] Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jup I know maar idd, dat gaat niet altijd hè.

Ik heb ook gemerkt dat Black Hole of White Diamond de duurzaamheid van het LSP negatief beïnvloedt. Heb jij dat ook al gemerkt?
    Last edited by Jochen; 17/01/2011, 19:10.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Knap werk. Vooral mooi werk met die lichten.

Comment

Wat is Carlack 68 AIO? Verder; Black-hole en Britemax #5? Heb hier nog nooit van gehoord.. (leek !)
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Carlack 86 is een AOI (All In One) product dat de lak reinigt en beschermt in één bewerking. Het is een puur chemische reiniging dus er zitten geen schurende bestandelen in. Het wordt ook vooral voor de reinigende kracht gebruikt want de bescherming is maar matig maar geeft een goede basis om er een wax of sealant op aan te brengen. Ook ideaal om deuropeningen, chrome, glas ed. mee zuiver te maken. Of na een polierbeurt om zoals nu voor een tussentijdse detail

Poorboy's Black Hole is een glaze met fillers en heeft ook lichte reinigende eigenschappen. Zeer goed product maar zoals ik al zei heb ik de indruk dat het de duurzaamheid van je bescherming negatief beïnvloed.

Brightmax #5 is gewoon een sealant maar hij bleek niet zo duurzaam. Maar ik wil hem eerst eens deftig testen voor een oordeel te vellen.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Hier ook maar posten dan

een tijdje terug het interieur van de Volvo eens een opfrisbeurt gegeven. Na de winter zag de bekleding er niet meer zo fris uit vond ik. Ook het leder kon eens een grondige beurt gebruiken!

JAK!

Eerste stap: voorstoelen verwijderen! Koppel altijd de batterij af als je je voorstoelen verwijdert indien deze zijn uitgerust met een airbag!
            Last edited by Jochen; 26/03/2012, 18:41.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wie zegt dat een S60 weinig beenruimte heeft achteraan?

Vervolgens met de extractor heel de bekleding gereinigd:
              Met dit als resultaat:

Heb al erger gezien maar voor mijn auto is dit toch al op het randje
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Properheid!

Matje voor:

Matje na:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Het leder reinigen met Glipstone cleaner en Autoglym Hi-Tech hand pad:
                  Dit is wat er af kwam:

Properheid

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Op de laatste foto zie je dat het leder nog wat vettig toont. Dat is omdat de Conditioner net was aangebracht. Eens die is ingetrokken is het leder mooi mat
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Lekker

Comment

Dat is pas een dieptereiniging, tot en met de diepste gaatjes en randjes aan toe. Verwijder je voor elke klant de voorstoelen bij een detail?

Comment

We doen dat toch regelmatig ja..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            We doen dat toch regelmatig ja..
                            Serieus??

Ok, Jochen.. ik hoor net dat dit bij de standaard behandeling hoort. Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen

Comment

Knap gedaan Jochen !

Comment

Ik zie de reacties nu pas

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                Lekker
                                Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Knap gedaan Jochen !
                                Thanks! Bijna 150.000km en het interieur is nog als nieuw

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                Dat is pas een dieptereiniging, tot en met de diepste gaatjes en randjes aan toe. Verwijder je voor elke klant de voorstoelen bij een detail?
                                Neen!

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                Serieus??

Ok, Jochen.. ik hoor net dat dit bij de standaard behandeling hoort. Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen
                                Neen!

Als dat nodig is dan doe ik dat, maar dat wordt op voorhand wel afgesproken dan. Ik denk niet dat dat bij jouw S80 nodig zal zijn.
                                Hoewel, ik heb je auto zelfs nog niet eens gezien dus wie weet wat voor een zwijnenstal je hier gaat afzetten
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Eigelijk zou ik hier nieuwe matjes inleggen (vooral de bestuurdersmat), daar heb je natuurlijk niet zoveel voldoening van als bij het reinigen.. maarja..

Comment

Goh, er zit wat slijtage op en een vage vlek die ik er niet uit krijg maar voor de rest is er eigenlijk niets mis met die mat? Ik stoor me er iig niet genoeg aan om er +100€ aan uit te geven
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Neen!

Als dat nodig is dan doe ik dat, maar dat wordt op voorhand wel afgesproken dan. Ik denk niet dat dat bij jouw S80 nodig zal zijn.
                                      Hoewel, ik heb je auto zelfs nog niet eens gezien dus wie weet wat voor een zwijnenstal je hier gaat afzetten

LOL, zal wel meevallen allemaal :-)

Comment

Deze kreeg zaterdag weer een snel exterieur beurtje. Kleien, even met Lime Prime en een gele 3M pad erover om de lak te reinigen en wat lichte swirls weg te werken en vervolgens een laagje wax.
                                        Geen foto's helaas maar het ziet er weer een pak beter uit .
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                        X