Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it: BMW 535d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Kimy Bekijk Berichten
    Mooi werk!

Proficiat met uw nieuwe site! Echt super! Veel gemakelijker om te iets te zoeken, uitleg van de producten in het nederlands (waar voor bedankt), schone design. proficiat gasten! En veel succes!

MVG Youri
    Er is heel veel werk in gekropen en er blijft er in kruipen. Alles wordt op regelmatige basis aangevuld en/of vernieuwd.

Proficiat met de dikke kar Wannes!

Comment

Knap, zeker die nieuwe site, hoewel volgende dingen me wel opvielen:
      - Op de homepagina heb je daar een banner die prentjes toont, eentje daarvan is een rode 911 waarvan de nrplaat niet zo goed is weggewerkt.
      - Uitlijning van "Welkom bij wax-it" linksbovenaan onder de foto-banner dings
      - Dun rood lijntje rechts op de fotos in de banner, of is dat de bedoeling?

Ik post het maar omdat zulke feedback altijd handig kan zijn voor het verbeteren van je site, hoewel dat hier mss niet meteen op z'n plaats is :-)
      Last edited by davidk; 29/10/2010, 02:38.
      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
        Knap, zeker die nieuwe site, hoewel volgende dingen me wel opvielen:
        - Op de homepagina heb je daar een banner die prentjes toont, eentje daarvan is een rode 911 waarvan de nrplaat niet zo goed is weggewerkt.
        - Uitlijning van "Welkom bij wax-it" linksbovenaan onder de foto-banner dings
        - Dun rood lijntje rechts op de fotos in de banner, of is dat de bedoeling?

Ik post het maar omdat zulke feedback altijd handig kan zijn voor het verbeteren van je site, hoewel dat hier mss niet meteen op z'n plaats is :-)
        Die nrplaat zal ik nu oplossen en die uitlijning en dat rode lijntje zijn twee problemen waar ik momenteel de oorzaak niet van ken, maar ze zijn mij ook bekend.

Dergelijke reacties zijn altijd welkom!

Comment

Prachtig werk, ik dacht altijd dat een nieuwe wagen nooit meer properder zou zijn! Blijkt dus een zware fout na het zien van de foto's van de emmers

Schitterende wagen, en prachtige nieuwe site!

Comment

Eens ge nen auto hebt laten behandelen, en ge wast daarna eens een onbehandelde van een jaar oud ofzo zit ge precies met uwe wash-mitt op schuurpapier te wrijven. t verschil is echt groot vind ik.

Mooie nieuwe site ook. Moet veel werk in gekropen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Er is heel veel werk in gekropen en er blijft er in kruipen. Alles wordt op regelmatige basis aangevuld en/of vernieuwd.

Proficiat met de dikke kar Wannes!
              Zie ik daar Swissvax producten verschijnen ??? Knappe site en ook detail van deze 5 reeks trouwens !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Eens ge nen auto hebt laten behandelen, en ge wast daarna eens een onbehandelde van een jaar oud ofzo zit ge precies met uwe wash-mitt op schuurpapier te wrijven. t verschil is echt groot vind ik.

Mooie nieuwe site ook. Moet veel werk in gekropen zijn
                Ik dacht eerst de site voor de zomer af te krijgen... Daarna de deadline maar verschoven naar 1 oktober. Boy was I wrong!

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Zie ik daar Swissvax producten verschijnen ??? Knappe site en ook detail van deze 5 reeks trouwens !
                Die zouden misschien wel eens durven verschijnen, er wordt nog onderhandeld. Swissvax behandeling zit er wel in en is gedurende november gratis voor alle behandelingen!

Comment

Proficiat met de nieuwe site gasten! Ziet er zéér goed/overzichtelijk/leerrijk uit. Prachtig.

Schitterende 5 Touring ook trouwens... Enorm geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Ik dacht eerst de site voor de zomer af te krijgen... Daarna de deadline maar verschoven naar 1 oktober. Boy was I wrong!
                    Simoni ging er in eerste instantie van uit dat we hem op 1 Juni gingen klaar hebben.

..........

I LOLed !!!

Comment

Proficiat met de nieuwe site / atelier, ziet er echt prachtig uit, top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Simoni ging er in eerste instantie van uit dat we hem op 1 Juni gingen klaar hebben.

..........

I LOLed !!!
                        Hela, past de link in uw sig eens aan naar de nieuwe webshop! Ik kwam ineens op zo'n gedrocht terecht.
                        Uitlijning en rood lijntje zijn ondertussen ook gefixt zie ik, vetjes.

Die Collinite Insulator Wax (845)/Double Coat Wax, is dat iets goed? Of is die Natty's paste wax beter?
                        1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                          Hela, past de link in uw sig eens aan naar de nieuwe webshop! Ik kwam ineens op zo'n gedrocht terecht.
                          Uitlijning en rood lijntje zijn ondertussen ook gefixt zie ik, vetjes.

Die Collinite Insulator Wax (845)/Double Coat Wax, is dat iets goed? Of is die Natty's paste wax beter?
                          Collinite zal een stuk langer meegaan als die Natty's, Natty's geeft over het algemeen iets meer wet look maar correcte voorbereiding en je Collinite doet dat ook perfect.

Comment

De link naar uw Facebook-profiel werkt niet, ik denk dat je die >> best weglaat.

Comment

Prachtig werk !

Binnenkort de mijne ook onder handen laten nemen en hoop op mooie foto's !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                Prachtig werk !

Binnenkort de mijne ook onder handen laten nemen en hoop op mooie foto's !
                                Btw, vriendelijk gast den Bert en behulpzaam !

Topservice tot nu toe !

Comment

miljaar nog maar 1300km en al twee serieuze steenslagen op mijn motorkap !!! eerst dacht ik dat het twee stukjes vuil waren omdat ze zo precies een beetje een randje hadden ...blijkt dat dus gewoon de verf al te zijn die een schilfertje heeft .... man man ...tegen dat hij 10.000 km heeft staat er geen lak meer op vrees ik ....

Comment

sorry voor misschien de stomme vraag , ben nog maar beginneling

maar nergens vind ik terug dat jullie een glaze hebben gebruikt na het polieren ..

Nu , ik heb ook een nieuwe auto en ga hem als het weer het toelaat even een grote beurt geven .

mij hebben ze verteld van er een glaze op te zetten voor dat ik de wax zet

dus ben ik van plan van hem te wassen , kleien, dan glaze van pb en dan de collinite 915 wax

de kleur is titaanzilver ;

wat vinden jullie van dit stappenplan ?

Groeten
                                    Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                                      sorry voor misschien de stomme vraag , ben nog maar beginneling

maar nergens vind ik terug dat jullie een glaze hebben gebruikt na het polieren ..

Nu , ik heb ook een nieuwe auto en ga hem als het weer het toelaat even een grote beurt geven .

mij hebben ze verteld van er een glaze op te zetten voor dat ik de wax zet

dus ben ik van plan van hem te wassen , kleien, dan glaze van pb en dan de collinite 915 wax

de kleur is titaanzilver ;

wat vinden jullie van dit stappenplan ?

Groeten
                                      Marc
                                      Hallo Marc,
                                      dit is een goed stappenplan als je niet teveel krassen hebt. Het gebruik van een glaze heeft twee voordelen. Het maskeert door de aanwezige fillers de lichtere krassen zoals poetskringen en het verhoogt je glans. De produkten die je voorstelt zijn erg goed. Gebruik wel als glaze de white diamond van poorboys; die is gemaakt voor de lichtere kleuren. De collinite 915 vind ik echt een topwax ( zet hem wel van tevoren wat op de radiator zodat hij beter verwerkbaar is). De standtijd van deze wax (met carnauba) is onovertroffen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        miljaar nog maar 1300km en al twee serieuze steenslagen op mijn motorkap !!! eerst dacht ik dat het twee stukjes vuil waren omdat ze zo precies een beetje een randje hadden ...blijkt dat dus gewoon de verf al te zijn die een schilfertje heeft .... man man ...tegen dat hij 10.000 km heeft staat er geen lak meer op vrees ik ....
                                        den eerste steen is den ergste hé... daarna leer je ermee leven
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

Comment

Working...
                                        X