Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autopoetser.be - Interieur reiniging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autopoetser.be - Interieur reiniging

Deze Volvo is van ‘97 en had iets meer dan 330dKm op de teller staan.

Het interieur was bruin, rook duf, zag er niet mooi meer uit. Waarschijnlijk was deze nog nooit gereinigd geweest, laat staan het leder gevoed. De eigenaar had deze wagen 2dehands gekocht, de vorige eigenaar had hier al in gerookt. De huidige eigenaar had hier ook in gerookt, en dit resulteerde in een “bruinige” look. Swat, eraan begonnen toch gemerkt dat het reinigen, vooral van het leder, niet zo vlot verliep, naast het vuil zijn van het leder was het leder ook heel droog waardoor er ook heel veel scheurtjes en beschadigingen in het leder waren. hemel, A-B en C-stijlen hebben ook hun oorspronkelijke kleur teruggevonden. vloerbekleding heeft ook een grondige beurt gekregen.

Om het interieur te reinigen heb ik een wonderspons gebruikt en een borstel met natuurlijke haren (korte en lange) in combinatie met SmartCarpet van SmartWax en Cartec Allesreiniger*, De moeilijk bereikbare plaatsen zoals kiertjes en sleetjes heb ik gereinigd met een Tornador.
    Het leder is 4x gevoed geweest met Cartec Leather Care. dit is de eerste keer dat het leder volgens mij deze behandeling kreeg.
    Spijtig genoeg was het leder dermate beschadigd dat er een hele hoop haarscheurtjes achterbleven in het leder, voornamelijk bij de bestuurder, deze zijn spijtig genoeg donker gekleurd dus vallen wel op tussen het gereinigde leder.

In het voorjaar word het leder bij mij volledig gerestaureerd. een kleine ingreep waarbij alle scheurtjes en schaafplekken hersteld worden met een permanent resultaat.

Enkele foto's:

Comment

euhm........ spam?

Comment

Wil je graag meer zien van de "voor" foto's en het behaalde eindresultaat, dan kan je hier alle foto's zien (de moeite waard vind ik zelf)

Je kan mij tevens contacteren voor meer info betreffende leder reparaties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          euhm........ spam?
          waarom?

Comment

't is uw eigen volvo zeker?
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Nee, ik ben een Alfist, mij zie je niet in een Volvo rijden (niet dat het slechte of lelijke wagens zijn, gewoon niet mijn smaak)

Comment

Ik vind het wat jammer dat je het volledige verslag niet geplaatst hebt want het zag er een interessante klant uit.

Comment

Dit is geen auto meer maar een stort.

Comment

Hoe kan je daar nu elke dag instappen. Je kruipt letterlijk in een vuilbak !

WTF !

Mooi opgelost iig !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      euhm........ spam?
                      Ik zie niet in waarom?

Comment

Is die auto trouwens van wie ik denk dat hij is?

Zoja,

Comment

Jaja, die is van wie je denkt dat hij is. moet je voorstellen dat z'n vrouw meerdere keren gezegd had tegen mij , dat is ni van mij dat hij zo vuil is (zowel bij het brengen als het halen van de auto :-) )

Comment

Ik heb dat altijd al een vieze vetzak gevonden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Is die auto trouwens van wie ik denk dat hij is?

Zoja,
                              Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Ik heb dat altijd al een vieze vetzak gevonden !

Comment

Working...
                              X