Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Preparing for 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - Preparing for 2011

Dik 12 jaar geleden begon het detailsprookje in de vorm van een hobby, maar in januari 2011 gaat dat alweer verder als het 4e officiële bedrijfsjaar van Custom Car Cleaning. We zijn letterlijk vanuit het ouderlijk huis begonnen en gek genoeg zitten we daar nog altijd. Plannen voor een mooi bedrijvenpand met allerlei optische opsmuk hebben de revue gepasseerd. Dat verwacht je namelijk al snel bij een bedrijf wat tot in de details perfectioneert. Van de ene kant wel, maar van de andere kant brengt het een hoop extra kosten en gevaren met zich mee…

We zien we dat onze klantengroep mensen zijn die vertrouwen, perfectionisme, kwaliteit en service zoeken. Dat zijn geen mensen die met hun auto wat rond gaan rijden op een industrieterrein en hun kostbare bezit bij het eerste de beste bedrijf naar binnen rijden waar 'Car Cleaning' op de gevel staat. Het zijn mensen die zoeken naar kwaliteit en zich laten informeren door mond-tot-mond reclame en referenties. Want laten we eerlijk zijn, als men de straat uit is maakt het niet uit of de auto behandeld is in een simpele garage of in een deluxe pand met glazen showroom. Kwaliteit en genoten service wat dan nog telt.

Met dit in het achterhoofd gaan we dus vrolijk verder in de bekende en vertrouwde garage in Valkenburg aan de Geul. Maar er moest wel dringend het een en ander aangepast en opgefrist worden door de zware belasting van de afgelopen jaren. Deze winterperiode waar veel protectie details op locatie verzorgd worden en de garage dus onbelast is, is het perfecte tijdstip om daarmee aan de slag te gaan.

Situatie tot en met 2010

Comment

De vloer en het algehele schilderwerk schreeuwt om aandacht. Ook de opbergmogelijkheden voor onze eigen spullen en de aftercare producten. Alle oude rekken mochten linea directa naar de vuilbelt en alle overbodige leidingen en kabels werden ook verwijderd.

Comment

Betonnen muren zijn van nature natuurlijk nooit 100% strak, maar dat is geen excuus om alle oude gaten en oneffenheden van het verleden onaangetast te laten. Naden, kieren, boorgaten e.d. werden opgevuld en zorgvuldig afgekit.

De oude verflagen werden zorgvuldig ontdaan en alles werd grondig opnieuw geverfd. De gehele vloer werd met een 2K systeem behandeld in een mooie donkere kleur. Verlichting werd vernieuwd, nieuwe rekken en kasten en als laatste een nieuw alarmsysteem met cameratoezicht.

Comment

Comment

Comment

De tussenwand werd eruit gehaald om zo de achterste ruimte ook bij de werkplaats te betrekken. Ook hier deed een grondige opruiming en enkele lagen verf wonderen..

Comment

Comment

Comment

De situatie 2011

Comment

Inmiddels alweer druk aan de gang in de ‘nieuwe’ werkplaats. Kortom, we zijn helemaal klaar voor 2011 !!

Bedankt voor het lezen

Bart Philippens
                      Custom Car Cleaning

Comment

Héél mooi gedaan Bart !

Was die vloer moeilijk om verven ? We moeten die misschien ook binnenkort gaan doen

Edit: Maar als ik even kritiek mag geven , ik zou de poort ook wit of zwart verven
                        Last edited by ; 29/12/2010, 19:18.

Comment

Eene Nederlander die bij Davo koopt .
                          Nog nooit gezien.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                            Ik hoop dat je me toestaat nog wat tips te geven.

Ik zou die zak ophangen aan het plaffond. Zorg dat je een systeem hebt om hem eenvoudig te openen en sluiten boven je inpaktafel.
                            Zo win je een pak plaats en gaat het inpakken vlotter

Comment

Proper

Comment

Mooie opknapbeurt, Bart! Veel plezier en werkgemak in je vernieuwde ruimte!

Comment

Ziet er goed uit Bart Ik kom volgende week kijken

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Héél mooi gedaan Bart !

Was die vloer moeilijk om verven ? We moeten die misschien ook binnenkort gaan doen

Edit: Maar als ik even kritiek mag geven , ik zou de poort ook wit of zwart verven
                                  Een vriend van me heeft een bedrijf die epoxyvloeren doet, en afgeleiden daarvan... Je kan daar ook de producten los kopen als je wil... Als je de details wil, mail je maar...
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

mooie verbetering!
                                    Je mag me ook altijd wat info geven over die 2k verf voor de vloer.

Mvg Bert

Comment

Een oom van mijn vrouw doet dit ook. Hij heeft bij ons in de firma al diverse oudere vloeren gehandeld en hij legt regelmatig vloeren in speciale containers die wij bouwen.

Zijn materialen koopt hij bij Sidec. Als doe-het-zelver kan je hier ook je producten kopen:http://www.sidec.be/nl/index.html
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Mooi opgeknapte werkruimte! Succes voor 2011!

Comment

Working...
                                        X