Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Preparing for 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er weer netjes uit Bart. Een mooi begin voor 2011 ..

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Een vriend van me heeft een bedrijf die epoxyvloeren doet, en afgeleiden daarvan... Je kan daar ook de producten los kopen als je wil... Als je de details wil, mail je maar...
    Graag ook even een PM deze kant op. Heb nog wat nodig voor hier op het werk

Comment

Bedankt voor jullie reacties, persoonlijk ook erg blij met de frisse look

W.b. de vloer: het aanbrengen / verven is redelijk piece of cake. Ik zie dat er al enkele interessante links zijn gegeven met mogelijkheden om deze producten aan te schaffen. Hier is het iets minder halleluja en is er een probleem met de laag. Ondanks het goede ontvetten komt deze op sommige plaatsten los. Ze zijn momenteel aan het bekijken hoe of wat, maar het is gelukkig wel duidelijk dat het een productfout betreft..........yippie Even afwachten hoe de fabrikant het gaat afhandelen, maar als het miserie blijft (hoop het niet) komt er toch een mooie tegelvloer in. Iets met hoogglans lijkt me wel wat

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Edit: Maar als ik even kritiek mag geven , ik zou de poort ook wit of zwart verven
      Leek mij ook wel wat, maar dat kreeg ik niet verkocht hier

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Ik hoop dat je me toestaat nog wat tips te geven.

Ik zou die zak ophangen aan het plaffond. Zorg dat je een systeem hebt om hem eenvoudig te openen en sluiten boven je inpaktafel.
      Zo win je een pak plaats en gaat het inpakken vlotter
      TIps en kritiek vind ik altijd leermomenten, dus graag. Maar de zak wat je hier ziet is extra voorraad. Staat me op deze manier niet in de weg en valt lekker uit het zicht. Achter de tussenwand staat de inpaktafel met de zak die in gebruik is. Met zo'n ophangsysteem (heb daar zo'n systeem bij gekocht) is dat inderdaad ideaal!

Comment

Wat een likje verf al niet kan doen. Knap!
        Het detailen gaat nu nog des te leuker zijn.

Ik zou de tip van Bert betreffende het ophangen van de zak proberen. Nu lijkt ie er idd wat onhanding bij te staan.

Comment

Zie antwoord erboven

Die zak(ken) zijn extra voorraad. De gene die in gebruik is hangt bij de inpaktafel

Comment

das een prachtige werkplaats... lekker handig als je het thuis hebt. beste wensen voor 2011 alvast ;-)

Comment

Iemand is gaan winkelen bij Ikea

Comment

Gamma en Ikea rules

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                  Zie antwoord erboven

Die zak(ken) zijn extra voorraad. De gene die in gebruik is hangt bij de inpaktafel
                  Blijkbaar gelijk gepost.

Btw, mijn beste wensen en een glanzend 2011 gewenst.

Comment

Thanks, voor jou en iedereen hier natuurlijk ook nog alle goeds gewenst

Comment

Working...
                    X