Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2005 Porsche 997 Carrera S Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Thanks Bert

Dat is gewoon stof. Ik heb een nieuwe verlichting aangekocht met erg hard licht, maar die de defecten wel enorm goed in beeld brengt. Helaas zie je daarin ook elk stofje liggen. Nog een kwestie van verder uitproberen en / of afstellen denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
      Thanks Bert

Dat is gewoon stof. Ik heb een nieuwe verlichting aangekocht met erg hard licht, maar die de defecten wel enorm goed in beeld brengt. Helaas zie je daarin ook elk stofje liggen. Nog een kwestie van verder uitproberen en / of afstellen denk ik
      Heb je regelbare lichten gekocht ? Zoja wat heb je gekocht ?

Wij hebben hier nu erg goeie algemene TL verlichting speciaal voor lakbewerking, maar we zoeken nog om meer gericht licht toe te voegen.
      In eerste instantie komen er normaal studio spots.
      Alternatief zijn metaalhalide spots, maar ik heb nog geen enkele bron gevonden die er goed advies over kan geven voor ons specifiek geval.

BTW: detailruimte ziet er goed uit ! De CCC is leuk !

Comment

Het is niets bijzonders, maar diverse grondspotjes met normaal halogeenverlichting (1000 watt en van dat felle witte licht). Die zitten nu ook in de TL armaturen aan het plafond en komen van Philips als ik me niet vergis. Daarnaast heb ik nog een externe flitser gehaald voor op de fotocamera zodat ik tenminste voldoende licht heb om binnen goede foto's te maken............helaas is het niet altijd mooi droog ten tijde van de afters

Comment

Knap werk, Bart! De werkplaats is er ook serieus op vooruit gegaan! Bij het voorstellingstopic van de ruimte krijg je al een indruk, maar het is maar bij een detail dat je merkt hoe anders het is ten opzichte van vroeger, nice!

Comment

Nice job! Werkruimete ziiet er idd zeer mooi uit.

Enja, een zwarte auto is mooi maar kost je tijd om te onderhouden. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar dat goed gaat doen want anders zal hij er snel weer zoals op de eerste foto's uitzien
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

ziet er idd terug nice uit, zo zie je idd maar hoe foto's kunnen bedriegen, bij mij is het meestal andersom, in real life ziet hij er pakke beter uit dan op foto mo da zal aan men toestel en aan het manneke liggen denk ik .
              als ik dit zie verlang ik al naar het betere weer, dat ik terug men autoke kan swanjeren in men nieuwe garage die ik nog aan het metsen ben .
              de jouwe (garage) is mooi opgekanpt trouwens.

Porche is toch zo zalig he! Lekker ding! (de auto wel te verstaan he)

grtz

Comment

Knap resultaat. Met welke producten heb je gewerkt als ik vragen mag?

Comment

Bedankt nog
                  Momenteel wederom bezig aan een uni zwarte 911, dit maal een 964 Turbo , héérlijke auto !!

@Mr. Ti.: Goede opmerking en ik zou hem heel graag willen beantwoorden, maar we werken al geruime tijd met een merk wat eigenlijk nog niet bestaat en officieel nog niet op de markt is. Niet om de geheimzinnige uit te willen hangen, maar momenteel geen goed plan om daar open en bloot op internet veel over te zeggen. Time will tell en ik ben er zeker van dat het uitgebreid aan bod komt als het zo ver is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                    Bedankt nog
                    Momenteel wederom bezig aan een uni zwarte 911, dit maal een 964 Turbo , héérlijke auto !!

@Mr. Ti.: Goede opmerking en ik zou hem heel graag willen beantwoorden, maar we werken al geruime tijd met een merk wat eigenlijk nog niet bestaat en officieel nog niet op de markt is. Niet om de geheimzinnige uit te willen hangen, maar momenteel geen goed plan om daar open en bloot op internet veel over te zeggen. Time will tell en ik ben er zeker van dat het uitgebreid aan bod komt als het zo ver is
                    Komen deze te koop op je online shop ?

Comment

Jazeker! Het kan echter wel nog een tijdje duren hoor..........maar zodra er nieuws is zal dit goed naar de buitenwereld worden gecommuniceerd

Comment

Knappe detail, ik vind een uni kleur super om mee te werken. geeft je enorm veel voldoening van je werk!

Comment

Working...
                        X