Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterieur] Wim & Tim - Opel Combo 12/2003

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knap werk guys!!!

En ook een leuk Voor en na-verslag om te lezen.

Comment

Bedankt, het was ook fijn om te doen.

Comment

Inderdaad...

Ik vond Wim al een heel zuinige met de producten :-p Dus het kan NOG zuiniger
        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
        www.meevliegen.be

Comment

Het verschil is in ieder geval goed waarneembaar, daar gaat het om

Comment

Wordt de PB Black hole gebruikt als tussenstap tussen het polijsten en het aanbrengen van een wax/sealant?
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ja, dat is een glaze. Een soort voedende olie die de glans versterkt en in dit geval ook nog krasjes verbergt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Ja, dat is een glaze. Een soort voedende olie die de glans versterkt en in dit geval ook nog krasjes verbergt.
                Ik gebruik zelf SmartWax (roze) als wax. Welke glaze zou je in dat geval aanraden? Hoe breng je een glaze op? Polijsten doe ik overigens met een DAP500 i.c.m. Monello pads en PB SSR1 en 2.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Ik gebruik zelf SmartWax (roze) als wax. Welke glaze zou je in dat geval aanraden? Hoe breng je een glaze op? Polijsten doe ik overigens met een DAP500 i.c.m. Monello pads en PB SSR1 en 2.
                    Ik had je vraag niet meer gezien, sorry.

Een glaze heb je de keuze of je die machinaal of met de hand aanbrengt, wat je het liefste doet. Een glaze kan gewoon op trage snelheid aangebracht worden en mag je nog iets sneller verwerken dan een finishing polish zoals die SSR1. Afwrijven kan paneel per paneel zoals een polish of na een volledige wagen gedaan te hebben. Een glaze (ver)werkt heel eenvoudig door de hoeveelheid olie.

In uw geval zou ik de Poorboy's Black Hole / White Diamond aanraden of die vrij gelijkaardige Smartglaze om bij het merk te blijven, ik heb er echter geen rechtstreekse ervaring mee.

Comment

Working...
                    X