Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
idd knap werk geleverd,
Ik werk nu met de monello compressor pads en ik vind deze goed, ja is natuurlijk ieder zen mening. ik ga ook nog wel eens een ander reeksje aanschaffe denk ik, gewoon om het beste eruit te krijgen, dan zullen het volgens mij ook de Gloss its worden
Als je voortaan een statief wil gebruiken kom je mijn (Manfrotto) maar halen.
Je mag het gerust gebruiken als ik het niet nodig heb.
Thanks!
Is dat een subtiele manier om te zeggen dat de foto's op niks trekken?
Neenee, een statief ga ik niet gebruiken. Dat neemt teveel tijd in beslag tijdens het detailen.. . Gewoon point and shoot voor mij, als het dan mindere foto's zijn -> so be it. Maar toch bedankt!
Knap resultaat hoor , een echte show-off waard!!
In hoeveel "hits" heb je de auto nu gedaan met het polijstmiddel,dat is me niet zo duidelijk namelijk.
Waar koop jij je produkten voor de detailbeurten?
MVG Danny
Heb vandaag mijn auto ff gepoetst en afgewerkt met QD+ van poorboys;prima resultaat hoor!!
Knap resultaat hoor , een echte show-off waard!!
In hoeveel "hits" heb je de auto nu gedaan met het polijstmiddel,dat is me niet zo duidelijk namelijk.
Waar koop jij je produkten voor de detailbeurten?
MVG Danny
Heb vandaag mijn auto ff gepoetst en afgewerkt met QD+ van poorboys;prima resultaat hoor!!
Bedankt!
Het polijsten is in twee stappen gebeurd. Eerst met een ietwat grovere polish om de swirls te verwijderen. Dat kan in 1 hit lukken of soms in 4 hits... . En vervolgens is de volledige wagen nog eens gepolijst met een finishing polish.
Mijn materiaal koop ik hoofdzakelijk via webshops in de uk.
Auto's zien we al genoeg op het forum , en het resultaat is ernaar bij jou , dat MOET dus wel een knappe collectie zijn!!
Danny
Je bedoelt de collectie materiaal/producten?
Die is idd redelijk uitgebreid hoewel het nog meevalt vind ik persoonlijk. Ik probeer mezelf te beheersen op dat vlak. Het is leuk om nieuwe dingen te proberen natuurlijk maar meestal verplicht ik mezelf ertoe om eerst iets op te gebruiken alvorens iets nieuws te kopen Anders zit je binnen de kortste idd met een gigantische collectie. Voor alles in de detailwereld is er wel een productje, maar veel ervan is marketing en je hebt zeker niet zoveel nodig als ze je willen doen geloven. Beetje gezond verstand gebruiken dus.
Maar om op uw vraag te antwoorden, neen ik heb er geen foto's van. Je doet me er eigenlijk wel aan herinneren dat ik nog een aantal pads moet uitwassen. Als ik zin heb doe ik dat morgen, ruim ik alles op en trek ik wat foto's.
Als ik zin heb hè
Speciaal voor grandscenicman, enkele foto's van de 'verzameling' spullen:
Bovenaan staat voorraad + de producten gebruiksklaar in spuitflessen. Rechts onderaan 2 poliermachienes: een AEG EXE 460 (DA) en een Festool Shinex (rotary). Links onder in de doos nog was kleine prullen en producten.
Knappe collectie hoor, jij weet echt wel wat je moet kopen/gebruiken voor je auto's!!
Vooral die velgborstel is ok , ik heb deze in het groot én het klein
Bij mij is er idd ook al wel het een en ander gekocht(op +- 4 maand) en zoals je zelf zegt: je hebt voor elk ding wel een ander produkt.
Heb vandaag nog eens m'n auto een poetsbeurt gegeven(begonnen met de velgen uiteraard)
en wou deze afwerken met mist &wipe van meguiars(gratis gekregen) ,maar ben maar terug snel overgestapt naar mijn QD+ van poorboy's:veeeeeeel beter en gladder!!
Voor de ramen heb ik ook een speciale glascleaner(Mothers) , maar ben al een tijdje aan het denken dat ik evengoed iets van "den aldi" kon nemen(twido dacht ik: 79 cent voor 1 liter )
Heb dus vandaag mijn ramen met die "twido" gekuist en opgeblonken en daarna nog ff getopt met spray&wipe (verdund 1/1) en vind het resultaat zeker evengoed als met een dure glascleaner.(ook opgepoetst om geen strepen achter te laten)
Comment