Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Even bijpraten 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - Even bijpraten 2011

Custom Car Cleaning – Even bijpraten 2011

………verdorie, het is zelfs zo lang geleden dat ik weer opzoek moest naar mijn password Volgens mij is het zelfs de eerste post van dit jaar. Nu was het fora bezoek sowieso al iets afgenomen omwille van tijdsgebrek, maar het eerste half jaar van 2011 startte was (is) gewoon ontzettend goed begonnen en door de werkzaamheden werd het internetbezoek echt nihil. Toen vorige week iemand mailde en verontwaardigd vroeg of Custom Car Cleaning eigenlijk nog wel bestond werd het me duidelijk dat ik tijd vrij moest gaan maken om even bij te praten! Voor mezelf wel een verbeterpunt om ook hier mijn tijd en aandacht aan te besteden, maar het is soms niet gemakkelijk gezien het drukke werk én privé leven. Maar goed, kortom: Elvis is back

Waar te beginnen? Ik denk maar met een handjevol foto’s van detailbeurten die we dit jaar hebben gedaan. Om alle werk te posten en te fotograferen is niet echt te doen, dus voor nu een kleine selectie die ik willekeurig heb uitgezocht. Van een paar auto’s wil ik nog een leuke iets uitgebreidere write-up maken en van een paar gewoon wat meer foto’s posten.

2009 Aston Martin V8 Vantage Nürburgring Edition

2007 Audi R8

2009 Audi S5

2001 BMW M5

2011 BMW X3 (New Car)

Comment

2008 BMW 650

1951 Ferrari 212 Export Vignale Coupé

Comment

2004 Ferrari Challenge Stradale

1991 Jaguar XJR-S

Comment

2009 Jaguar XK-R Supercharged

2007 Mercedes S-Klasse en SL

2011 Mercedes S-Klasse AMG

Comment

2009 Mercedes S63 AMG

Comment

1991 Porsche 911 Turbo (Bad Boys Bad Boys………)

2009 Porsche 911 Cabriolet

Comment

Daarnaast is het blijkbaar grappig om in de kroeg te vertellen dat een Limburger naar je toe is gekomen om de auto te detailen. In ieder geval, vaak genoeg moet ik m’n buik intrekken, de haren in de plooi en de schoenen snel poetsen want dan wordt er plots een foto gemaakt door de klant

Comment

Alleen maar leuk natuurlijk als er een goede band is met je klanten, tenminste, dat zoek ikzelf ook graag als ik ergens klant wil worden. Levert soms leuke uitnodigen op. Hier gingen we bijvoorbeeld op een zondag een gazon omploegen

Comment

Gezien de dure bolides hierboven wordt misschien het idee gewekt ‘arrogant’ te zijn en dat een gewone auto niet welkom is. Allesbehalve natuurlijk! Iedereen is welkom bij CCC.. In de praktijk zijn het wel vaak de liefhebbers die een investering willen doen in hun auto en dan kom je al snel uit bij de iets duurdere auto’s. Maar hier bijvoorbeeld twee voorbeelden van een splinternieuwe Grande Punto en een Audi TT uit 1999. Leuk om alvast te vertellen is dat beide auto’s compleet zijn behandeld met een reeds nieuwe producten waar we importeur van zijn geworden. Handtekeningen zijn gezet en uiteindelijke levering zal over twee weken zijn. Nét voor onze vakantie (30 juli t/m 22 augustus), maar dan hebben we alvast iets om naar uit te kijken

Hopelijk zijn we allemaal weer iets wijzer en zien jullie dat CCC gewoon druk is en allesbehalve dood Dadelijk zal ik nog twee topics aanmaken van een mooie Rolls Royce en een Corvette Stingray. Deze zullen voornamelijk bestaan uit foto’s. De uitgebreidere topics moet ik nog maken en hoop ik ook snel te kunnen posten…

Bedankt voor jullie tijd und bis bald zoals ze hier over de grens zeggen

Groeten Bart
                    Custom Car Cleaning.nl

Comment

Working...
                    X