Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 CSL Wrap Removal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als we alle stappen tussenin negeren, kunnen we concluderen dat de folie goed z'n werk gedaan heeft.

Knap verslag.
    Knappe auto ook, miljaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Knap gedaan, fuck zeg !
      Heeft de klant de wagen gezien nadat je de folie verwijderd had?

Hopelijk heb je hem laten bijbetalen voor de correctie, want dat verdienen jullie wel.
      Hij heeft betaald voor een ééndags behandeling en de uitbreiding van het verwijderen van de folie. Normaal duurt dit een uurtje of 3. Niets was minder waar...

Comment

Leuk om eens te zien!

Zitten een paar erg leuke foto's ook tussen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Ik wist niet dat een CSL houten remschijven heeft.

Comment

Ongeloofelijk! Sterk gedaan mannen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Dat is voor het gewicht !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Dit kan enkel betekenen dat deze CSL stiekem van flupke is, die er een Morgan van wilt maken !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                  Dit kan enkel betekenen dat deze CSL stiekem van flupke is, die er een Morgan van wilt maken !
                  Ie liep daar alvast rond, zie ik op de foto's. Dus je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben.

Comment

Der stond toen een houten voiture ook! Te zien voor wie heel goed voorbij een 356 tuurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Knap gedaan, fuck zeg !
                      Heeft de klant de wagen gezien nadat je de folie verwijderd had?

Hopelijk heb je hem laten bijbetalen voor de correctie, want dat verdienen jullie wel.
                      22222222222222222

Idd, mooi verslag!!

Comment

Knap werk!

Ik vind het ook aangenamer om het verslag zo te zien/lezen
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

yep, wax-it-team was nog aan het na-vloeken
                          er hing die dag zoveel slecht karma in de keet
                          dat maxie van z'n melk was en niet wou starten

dat leverde nog leuke gsm-foto's op van o.a. Bruno&Bert=startkabel-trek-wedstrijd
                          (bleek achteraf een ecu die moest resetten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                            Knap werk!

Ik vind het ook aangenamer om het verslag zo te zien/lezen
                            Me 2! Wat een krassen en lijmresten! Dit overtuigt me om nooit een folie op mijn auto te laten plaatsen. Knap werk alweer.

Maar euh...een CSL hebben en dan een voorbumper met 2 gaten plaatsen tot daar toe, maar de auto volledig wrappen in het wit incl. onderste stukken van de voorbumper is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ie liep daar alvast rond, zie ik op de foto's. Dus je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben.

Er liep ook iemand met een rokje rond, maar ik durf niet te veronderstellen dat 't de moeite waard was. De reflectie vervormt nogal.

Comment

Dikke kar en chapeau voor het werk, ie staat er prachtig bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

Er liep ook iemand met een rokje rond, maar ik durf niet te veronderstellen dat 't de moeite waard was. De reflectie vervormt nogal.
                                  't Zal de nieuwe vlam van TomdetailT zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    't Zal de nieuwe vlam van TomdetailT zijn.
                                    't kon zijn ma geweest zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Me 2! Wat een krassen en lijmresten! Dit overtuigt me om nooit een folie op mijn auto te laten plaatsen. Knap werk alweer.

Maar euh...een CSL hebben en dan een voorbumper met 2 gaten plaatsen tot daar toe, maar de auto volledig wrappen in het wit incl. onderste stukken van de voorbumper is
                                      Doordat die splitters onderaan mee gewrapt waren moest de folie extreem opgespannen worden in die 'holte' die je krijgt als je in profiel naar de voorbumper kijkt, met als gevolg dat de folie daar om de halve cm scheurde. We hebben de blaren op ons handen nog dagenlang gevoeld!

Comment

Mooi verslag en schitterend werk op deze CSL.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Doordat die splitters onderaan mee gewrapt waren moest de folie extreem opgespannen worden in die 'holte' die je krijgt als je in profiel naar de voorbumper kijkt, met als gevolg dat de folie daar om de halve cm scheurde. We hebben de blaren op ons handen nog dagenlang gevoeld!
                                          chapeau om "door te zetten"
                                          beeld je in dat die man dat zelf moest doen...
                                          volgende keer wel "in regie" werken imho

Comment

Working...
                                          X