Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 CSL Wrap Removal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de auto is er zeker een stuk op voorruit gegaan

en die wielen, de max hoe je die teervlekken ziet lopen

verkopen jullie ook de producten?
    want ik heb zwarte vlekjes op de wielen die ik met mijn autoglym niet weg krijg...

Comment

Zeer knap gedaan! Diegene die de CSL heeft laten wrappen moesten ze de kop in slaan. Zo lelijk! Resultaat is af!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
        de auto is er zeker een stuk op voorruit gegaan

en die wielen, de max hoe je die teervlekken ziet lopen

verkopen jullie ook de producten?
        want ik heb zwarte vlekjes op de wielen die ik met mijn autoglym niet weg krijg...
        We verkopen alles wat we gebruiken.

Om die zwarte puntjes weg te krijgen heb je ofwel Valet Pro Tar&Glue remover nodig of Wolf's Chemicals De-ironizer

Comment

Knap wek amai.
          Maar wie haal het nu in godsnaam in zijn hoofd om zo'n auto te wrappen. En in het wit dan nog. hehe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Ik schat 2 dagen aan die ****-folie ja!
            Wij hebben overlaatst 2 weken een toestel in demo gehad in de carrosserie waarmee je zoiets doet in een goed uurtje
            Een soort toestel dat een elektrisch veld opwekt waarmee je alles kon loskrijgen. Gelijmde ruiten, dorpelkit, vastgeroeste bouten lossen, ... en ook wraps uiteraard.

ERG doeltreffend en tijdbesparend, maar wel met een flink prijskaartje

Comment

En hoe richt je dat toestel op het specifieke deel dat los moet?

Comment

je zweeft gewoon over de wrap terwijl je hem lostrekt.

Ging super snel. Hebben er zo een bekleefde pita-kar mee gedaan dacht ik, was direct gedaan.

Comment

Een klassieke folie zou inderdaad heel rap moeten loskomen, zelfs met een heatgun. Een uur of 2-3 zou haalbaar moeten zijn. Deze wrap was echter iets anders...

Nuja, vlotter zal het waarschijnlijk wel gegaan hebben met zo'n toestel, maar de kost van zo'n toestel is vaak niet te verantwoorden voor die ene keer dat je zoiets nodig hebt.

Comment

heatgun is matig. Wij hebben er zo al wat gewrapte gehad, en dat komt maar een beetje beter los met een heatgun.

En idd, was 3-4k voor zo'n toestel. Voor firma's die wrappen echter een must imo.

Comment

knap werk!
                      lijkt me een hels karwei

Welke pad gebruiken jullie voor die ramen met prime strong? ziet er uit als de gloss it tire sponge maar dan met rood?
                      word die al verkocht?
                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                        knap werk!
                        lijkt me een hels karwei

Welke pad gebruiken jullie voor die ramen met prime strong? ziet er uit als de gloss it tire sponge maar dan met rood?
                        word die al verkocht?
                        Dat is een pad die we in beta test gekregen van gloss-it. We willen nog een kleine wijziging voor we die zelf gaan verkopen.

Je kan wel de witte kant van een blackfire pad gebruiken, die heeft ook een goeie bite

Comment

Schitterend verslag! En uiteraard dito werk, mannen! Hoedje af.

Comment

Schitterend verslag, en wat een resultaat! Prachtig

Comment

ferm werk alweer; ik denk dat er heel wat eigenaars van (deels) gewrapte wagens met schrik hun folie gaan verwijderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Dat is een pad die we in beta test gekregen van gloss-it. We willen nog een kleine wijziging voor we die zelf gaan verkopen.

Je kan wel de witte kant van een blackfire pad gebruiken, die heeft ook een goeie bite
                                die witte gebruik ik nu
                                ondertussen al een grijze
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                                X