Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overzicht behandelingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overzicht behandelingen

Dag iedereen!

Gedurende de vakantieperiode, student zijnde heb ik af en toe al eens een wagen behandeld binnen de familie, van vrienden, kennissen enz..

Ik heb niet altijd de tijd genomen om foto's te nemen voor & na maar heb toch telkens wat foto's genomen van de eindresultaten, ik wou ze jullie niet onthouden, dus ga er hier enkele posten.

Veel kijkplezier!

Audi A3:

Comment

Wegwerken lichte krasjes + verwijderen dofheid in de lak op een MG A Cabrio:

Comment

De Volvo V70R van Philken op het forum:

Comment

Zware correctie op een BMW X5 die gewassen werd met een grote (te harde) borstel.
          Foto's zijn wel niet in dezelfde omstandigheden genomen maar toch een mooie correctie behaald!

Voor

Na.

Comment

BMW 5 GT:

Krassen aan kofferklep, voor.

Na

Comment

50/50 behandeld: boven afgewerkt, onderste deel nog niet

Afgewerkt.

Comment

Eindresultaat

En dan nog 2 foto's in de zon:

Comment

Voila, dat waren ze, bedankt voor het kijken

Comment

Properkes.

Comment

chapeau !

Dat ziet er allemaal dik in orde uit !

Comment

detailen

Hallo,

welke produkten gebruik je voor deze wagens:

shampoo,klei,polish,glaez,polish,wax??

MVG Danny

ps:topresultaten hoor !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                          Hallo,

welke produkten gebruik je voor deze wagens:

shampoo,klei,polish,glaez,polish,wax??

MVG Danny

ps:topresultaten hoor !!

Hallo,

Gebruikte producten (meestal):

- Shampoo: Meguiars of Jeffs Werkstät of APC voor zo'n behandeling.

-Klei: Gloss-it of Poorboys

- Glaze: PB Blackhole

-Wax: Jeffs Werkstät (spray) of Victoria concours wax

En bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                            Hallo,

Gebruikte producten (meestal):

- Shampoo: Meguiars of Jeffs Werkstät of APC voor zo'n behandeling.

-Klei: Gloss-it of Poorboys

- Glaze: PB Blackhole

-Wax: Jeffs Werkstät (spray) of Victoria concours wax

En bedankt
                            geen polish gebruikt? enkel de glaze om te maskeren?
                            Zit je dan binnen een maand of 2 niet met dezelfde vuile bekraste wagen?
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                              geen polish gebruikt? enkel de glaze om te maskeren?
                              Zit je dan binnen een maand of 2 niet met dezelfde vuile bekraste wagen?

Jawel hoor, polish die ik gebruik is van Menzerna.

Van een glaze wordt gezegd dat die krassen zouden opvullen, uit nieuwsgierigheid heb ik dat al eens geprobeerd maar ben daar toch geen fan van. Het zal inderdaad een deel verbergen maar wanneer de krasjes iets dieper zijn kan je dat toch onmogelijk maskeren.

Ik gebruik het enkel als toegevoegde waarde aan de glans & reflectie van de wagen, en op dat vlak ben ik er toch zeer tevreden van!

Comment

Wat heb je moeten gebruiken om een goeie correctie op de BMW lakken te krijgen van pad en compound?

Ik wil mijne 3 binnenkort doen, maar heb schrik dat ik er niet ga komen met mijn poorboys ssr2.5 op oranje pad
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                  Wat heb je moeten gebruiken om een goeie correctie op de BMW lakken te krijgen van pad en compound?

Ik wil mijne 3 binnenkort doen, maar heb schrik dat ik er niet ga komen met mijn poorboys ssr2.5 op oranje pad
                                  Op een harde lak ga je met poorboys geen deftige correctie krijgen.

Je moet naar Menzerna 1000 gaan met een oranje cutting pad.

Daarna kan je eventueel verfijnen met SSR2.5 , maar ik zou op harde lakken persoonlijk bij Menzerna of gloss-it blijven.

Comment

Mijn polijstproducten zijn allemaal van Menzerna.

Je spreekt over die BMW.
                                    Ik heb een X5 gedaan en een 5GT.

Die X5 was in zéér slechte staat, daar moest ik met de zwaarste combinatie aan het werk om correctie te bekomen en dan nog lukte dat niet 100% gezien de zware schade.

Op die 5GT ging de correctie veel vlotter. Enkel voor de motorkap en wat schade aan de kofferklep moest ik verschillende combinaties gebruiken, maar de zijdeuren behandelde ik telkens met de finishing polish en de zwarte pad, en dat gaf een correctie die perfect was!

Ik had dus de indruk dat die 5GT een andere lak had qua hardheid dan de X5.

Comment

Knap resultaat, kzou niet weten hoe eraan te beginnen

Comment

Proper gedaan!
                                        Ik was enkel onze auto's volgens de 2 emmer methode maar zou wel graag wel meer ervaring willen opdoen in het verder detailen van een auto.

Comment

Working...
                                        X