Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-IT: BMW 645CI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je kan er van eten

Comment

Weer mooi gedaan mannen!!
      Kar ziet er weer fris uit nu

Comment

Schitterend Werk!!! Zo een verwaarloosde bmw!! Jammer!

Comment

Enorm knap werk. Blijft de eigenaar er mee rondrijden?

Comment

Wat een metamorfose.

2 dingeskes: 't is "tender loving care" (TLC) denk ik, en als ik me niet vergis heet die ledertint niet kiwi maar sattelbraun hell. Ni?

Comment

Die eigenaar is ook wel een vetzakske zeker
              Is dit trouwens geen 630ci?
              Had een 645ci geen ovalen uitlaattips?
              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Zot verschil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                  Enkel de eerste modellen.

Comment

Man, wat een verschil. Vraagje: jullie schuimen de kap in met een lans, maar als je dat niet hebt, hoe doe je dan best en met welke verhouding APC /water?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                      Enorm knap werk. Blijft de eigenaar er mee rondrijden?
                      De eigenaar had hem net aangekocht.
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Wat een metamorfose.

2 dingeskes: 't is "tender loving care" (TLC) denk ik, en als ik me niet vergis heet die ledertint niet kiwi maar sattelbraun hell. Ni?
                      Sattelbraun hell is een bruine tint voor zover ik kan terugvinden op google? Het was een groenbeige tint. Het leek héél hard op het Kiwi leder in M-optic zijn Z3M geweest.
                      Wel degelijk een V8.
                      Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                      Man, wat een verschil. Vraagje: jullie schuimen de kap in met een lans, maar als je dat niet hebt, hoe doe je dan best en met welke verhouding APC /water?
                      Gewoon APC op de kap spuiten. Beginnen met een lichte verhouding (1:10), en eventueel krachtiger maken indien nodig.

Comment

Erg knap werk kerels, ziet er als nieuw uit !

Comment

Klopt idd, de V8-modellen hebben ovalen uitlaten en verchroomde nierspijltjes. Deze heeft ronde uitlaattips en zwarte nierspijltjes. Bijna zeker een 630i dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Sattelbraun hell is een bruine tint voor zover ik kan terugvinden op google? Het was een groenbeige tint. Het leek héél hard op het Kiwi leder in M-optic zijn Z3M geweest.
                            Lijkt me standaard leder te zijn, en zo'n tint is - zover ik me herinner - niet aangeboden geweest. Wel beige en (dit?) zadelbruin.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Wel degelijk een V8.
                            Vreemde shizzle, dan heeft 'ie een andere motor laten steken want af fabriek is dit een 630i. Heeft (1) de nieren (zwarte spijltjes bij 630i, chroom spijltjes bij 645Ci), (2) de uitlaattips (rond, tgo ovaal bij de V-modellen) en (3) de toerenteller (schaal tot 7.500tpm met redline aan 7.000 tpm, tegenover schaal tot 7.000tpm bij de V8 met redline op 6.500 tpm) van de 630i.

Of ik moet me sterk vergissen.

Comment

Zalig dat resultaat in het interieur! De leder producten zien er echt wel top uit.

Maar het is zeker een 630ci. De V8 spint niet door tot 7000 rpm

TomT, de motorkap niet open gedaan?

edit: dju, gTa was me net voor omtrent de 7k-redline

Comment

Klopt idd, de V8-modellen hebben ovalen uitlaten en verchroomde nierspijltjes. Deze heeft ronde uitlaattips en zwarte nierspijltjes. Bijna zeker een 630i dus.
                                Dan wil ik gerust die motor transplanteren naar mijn 130i want daar kwam toch V8 sound uit

Comment

Dan is 't niet de originele motor. Want wie gaat nou z'n dash gaan transplanten, én uitlaattips én niertjes?

Verschil in sound tussen een 630i en een 645Ci is inderdaad groot, dus ik betwist niet dat je een V8-sound hebt gehoord. Maar 3 (waarvan ééntje dat zeeer unlikely is van dat te gaan swappen) details die typisch 630i zijn, da's toch uiterst verdacht?

Comment

heeft er nu niemand die motorkap open gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      heeft er nu niemand die motorkap open gedaan?
                                      Ja, er zat een v8 in

Comment

@ Willy: 't Verschil in sound tussen de 630i en 645Ci kennende, en 't feit dat er bij add2cylindersto-it.be 3 autofreaks werken die dat verschil wel zullen horen: ik geloof hen wel. 't Is gewoon een uiterst vreemde zaak dat 'ie de toerenteller van de 630i heeft. Dus: motorswap of something I don't know of.

@ Bert: zo'n detail, daar moet de motorruimte ook van geprofiteerd hebben (temeer door al dat groene mos en zo) -> show us pics.
                                        Last edited by ; 09/08/2011, 19:56.

Comment

@ Willy: 't Verschil in sound tussen de 630i en 645Ci kennende, en 't feit dat er bij add2cylindersto-it.be 3 autofreaks werken die dat verschil wel zullen horen: ik geloof hen wel. 't Is gewoon een uiterst vreemde zaak dat 'ie de toerenteller van de 630i heeft. Dus: motorswap of something I don't know of.

@ Bert: zo'n detail, daar moet de motorruimte ook van geprofiteerd hebben (temeer door al dat groene mos en zo) -> show us pics.
                                          Ik weet dat we toen ook een discussie gehad hebben over 6l vs v8 . Maar ik herinner me niet meer goed waarover het toen ging en wat de uitkomst was

Comment

Working...
                                          X