Je kan er van eten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wax-IT: BMW 645CI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenDie eigenaar is ook wel een vetzakske zeker
Is dit trouwens geen 630ci?
Had een 645ci geen ovalen uitlaattips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenEnorm knap werk. Blijft de eigenaar er mee rondrijden?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat een metamorfose.
2 dingeskes: 't is "tender loving care" (TLC) denk ik, en als ik me niet vergis heet die ledertint niet kiwi maar sattelbraun hell. Ni?
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenDie eigenaar is ook wel een vetzakske zeker
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMan, wat een verschil. Vraagje: jullie schuimen de kap in met een lans, maar als je dat niet hebt, hoe doe je dan best en met welke verhouding APC /water?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSattelbraun hell is een bruine tint voor zover ik kan terugvinden op google? Het was een groenbeige tint. Het leek héél hard op het Kiwi leder in M-optic zijn Z3M geweest.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWel degelijk een V8.
Of ik moet me sterk vergissen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlopt idd, de V8-modellen hebben ovalen uitlaten en verchroomde nierspijltjes. Deze heeft ronde uitlaattips en zwarte nierspijltjes. Bijna zeker een 630i dus.
Comment
-
Dan is 't niet de originele motor. Want wie gaat nou z'n dash gaan transplanten, én uitlaattips én niertjes?
Verschil in sound tussen een 630i en een 645Ci is inderdaad groot, dus ik betwist niet dat je een V8-sound hebt gehoord. Maar 3 (waarvan ééntje dat zeeer unlikely is van dat te gaan swappen) details die typisch 630i zijn, da's toch uiterst verdacht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheeft er nu niemand die motorkap open gedaan?
Comment
-
@ Willy: 't Verschil in sound tussen de 630i en 645Ci kennende, en 't feit dat er bij add2cylindersto-it.be 3 autofreaks werken die dat verschil wel zullen horen: ik geloof hen wel. 't Is gewoon een uiterst vreemde zaak dat 'ie de toerenteller van de 630i heeft. Dus: motorswap of something I don't know of.
@ Bert: zo'n detail, daar moet de motorruimte ook van geprofiteerd hebben (temeer door al dat groene mos en zo) -> show us pics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten@ Willy: 't Verschil in sound tussen de 630i en 645Ci kennende, en 't feit dat er bij add2cylindersto-it.be 3 autofreaks werken die dat verschil wel zullen horen: ik geloof hen wel. 't Is gewoon een uiterst vreemde zaak dat 'ie de toerenteller van de 630i heeft. Dus: motorswap of something I don't know of.
@ Bert: zo'n detail, daar moet de motorruimte ook van geprofiteerd hebben (temeer door al dat groene mos en zo) -> show us pics.
Comment
Comment