Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] Lamborghini Gallardo Spyder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nice! M zal blij zijn geweest ermee.

Comment

Zeer mooi werk geleverd en wat een prachtig en origineel kleur ook voor op de Gallardo!
      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
      BMW 320d
      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Knap werk! Schitterend model ook, alleen geen fan van de kleur op deze auto.

Maar stoeprand op een Lambo... :facepalm:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Knap werk! Schitterend model ook, alleen geen fan van de kleur op deze auto.

Maar stoeprand op een Lambo... :facepalm:
          De meningen over het kleur zijn precies wat verdeeld

Schade aan de velg heeft hij opgelopen in een parkeergarage, zoiets is natuurlijk niet onoverkomelijk hé.

Comment

Knap werk, je hebt de smaak precies goed te pakken! Zwaar fan van de kleur ook.

Als ik één opmerking mag geven: kijk een beetje uit met die borstel die je daar gebruikt voor de velgen. Die metalen rand kan nogal scherp zijn en een kras maken.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Knap werk, je hebt de smaak precies goed te pakken! Zwaar fan van de kleur ook.

Als ik één opmerking mag geven: kijk een beetje uit met die borstel die je daar gebruikt voor de velgen. Die metalen rand kan nogal scherp zijn en een kras maken.
              Inderdaad Bedankt Jochen!

Ivm die borstel:
              Ik ben me er idd van bewust dat het opletten is daarmee, ik gebruikte hem normaal enkel voor rond de wielbouten en ik heb zo'n EZ-borstel voor de rest. Alleen kan ik met zo'n klein borsteltje wat precieser werken en wat meer wrijvingskracht uitoefenen op sterk vervuilde plaatsen zoals bvb. tussen die spaken.

Comment

DJoli komt pro!

Comment

erg mooi gedaan !!

de exterieur trims met wat voed je die ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                    erg mooi gedaan !!

de exterieur trims met wat voed je die ?
                    Bedankt.

Exterieur trims gevoed met een product van Turtle Wax.

Comment

Prachtig werk, en vooral een prachtig blauw! Hoe heet die kleur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Heb de exacte benaming eens opgezocht en dat moet 'Monterey Blue' zijn denk ik.

Comment

Prachtige kleur. Sportief blauw zonder "fel" te zijn, maar ook niet "flets". Zo eerder een tussenin-blauw, nogal een compromis misschien voor sommigen, ik vind 't subliem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                            Heb de exacte benaming eens opgezocht en dat moet 'Monterey Blue' zijn denk ik.
                            Prachtige kleur. Sportief blauw zonder "fel" te zijn, maar ook niet "flets". Zo eerder een tussenin-blauw, nogal een compromis misschien voor sommigen, ik vind 't subliem.
                            Inderdaad Monterey Blue... Knappe kleur
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Knap werk, is die langs je oprit kunnen rijden? Met dat bultje van de buurt niet alles denk ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                                Knap werk, is die langs je oprit kunnen rijden? Met dat bultje van de buurt niet alles denk ik?
                                Ja, die is langs de oprit kunnen rijden.

Bij het aankomen lichtjes gehaperd onderaan (niet aan de bumpers, die zijn niet zo laag), bij het wegrijden heeft hij de wagen lichtjes kunnen 'liften' en dan kon hij probleemloos de oprit verlaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Knap!
                                  Wat vraag je voor zo'n werk? (Stuur maar via PM)

²²²²²²

Comment

Working...
                                  X