Nice! M zal blij zijn geweest ermee.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Lamborghini Gallardo Spyder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKnap werk! Schitterend model ook, alleen geen fan van de kleur op deze auto.
Maar stoeprand op een Lambo... :facepalm:
Schade aan de velg heeft hij opgelopen in een parkeergarage, zoiets is natuurlijk niet onoverkomelijk hé.
Comment
-
Knap werk, je hebt de smaak precies goed te pakken! Zwaar fan van de kleur ook.
Als ik één opmerking mag geven: kijk een beetje uit met die borstel die je daar gebruikt voor de velgen. Die metalen rand kan nogal scherp zijn en een kras maken.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenKnap werk, je hebt de smaak precies goed te pakken! Zwaar fan van de kleur ook.
Als ik één opmerking mag geven: kijk een beetje uit met die borstel die je daar gebruikt voor de velgen. Die metalen rand kan nogal scherp zijn en een kras maken.
Ivm die borstel:
Ik ben me er idd van bewust dat het opletten is daarmee, ik gebruikte hem normaal enkel voor rond de wielbouten en ik heb zo'n EZ-borstel voor de rest. Alleen kan ik met zo'n klein borsteltje wat precieser werken en wat meer wrijvingskracht uitoefenen op sterk vervuilde plaatsen zoals bvb. tussen die spaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichtenerg mooi gedaan !!
de exterieur trims met wat voed je die ?
Exterieur trims gevoed met een product van Turtle Wax.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtig werk, en vooral een prachtig blauw! Hoe heet die kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtig werk, en vooral een prachtig blauw! Hoe heet die kleur?Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenHeb de exacte benaming eens opgezocht en dat moet 'Monterey Blue' zijn denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtige kleur. Sportief blauw zonder "fel" te zijn, maar ook niet "flets". Zo eerder een tussenin-blauw, nogal een compromis misschien voor sommigen, ik vind 't subliem.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk BerichtenKnap werk, is die langs je oprit kunnen rijden? Met dat bultje van de buurt niet alles denk ik?
Bij het aankomen lichtjes gehaperd onderaan (niet aan de bumpers, die zijn niet zo laag), bij het wegrijden heeft hij de wagen lichtjes kunnen 'liften' en dan kon hij probleemloos de oprit verlaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKnap!
Wat vraag je voor zo'n werk? (Stuur maar via PM)
²²²²²²
Comment
Comment