Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 1999 TVR Chimaera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Waar blijf je toch steeds de goesting halen om ook nog al die foto's tussendoor te nemen?

Maar hé, laat ze maar komen! I like it!

Btw, weer knap resultaat!
    Stel je voor dat jullie mij vergeten hè

Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk Berichten
    Prachtig resultaat!

Maar wat heb je nu gedaan aan die muffe geur?
    Tijdens de interieurwerkzaamheden inderdaad compleet vergeten foto's te maken! Het interieur werd compleet gereinigd. De tapijten werden machinaal via sproei - extractie gereinigid, dus dat wil zeggen dat de vloeistof wordt ingespoten en ook weer direct eruit wordt gezogen. Daarna nogmaals met enkel schoon warm water om de zo de laatste shampoo resten te verwijderen. Daar kwam nogal wat uit hoor Toen de bekleding wederom 100% droog was behandeld met Chemical Guys Fabric Guard om een onzichtbaar laagje aan te brengen waardoor vuil minder snel intrekt. De geur was hiermee alleszins zo goed als verdwenen.

Comment

detailen

Hallo ,

mooi resultaat hoor, neen , knap resultaat !!

ik neem aan dat je de auto (nadat je deze voor de 2e keer gewassen hebt dus) , met een zeer

milde polish gedaan hebt (à la prof. polish van poorboys) om zeker geen lichte krassen te

hebben van het wassen/afdrogen , of zie ik dit verkeerd??

Danny

Comment

Klopt helemaal. Na het wassen wordt de auto nogmaals machinaal gepolijst met een van de fijnste polishes op de markt. Welke polish hangt een beetje af van het soort lak / hardheid etc. Deze stoffen vrijwel niet zodat opnieuw wassen niet nodig is.

TIP: In plaats van wassen kun je de auto ook foamen. Door de sneeuwdeken op de auto wordt het stof ook goed en vooral veilig van de lak getransporteerd. Daarna met perslucht de auto drogen en hij staat er perfect bij zonder fysiek contact (en dus zonder kans op krasjes of vegen)

Comment

Mwoah, had het idee dat ik met mijn achterste het wegdek raakte

Maar het prachtige geluid uit de uitlaten en de sportieve zit maken het echt wel goed. Lijkt me leuke auto om zo in de weekenden eens uit te laten

Comment

Working...
          X