Het is al eventjes geleden dat jullie nog iets van ons gezien en gelezen hadden, we schuiven de schuld graag in de schoenen van de overvolle agenda...
Zoals gewoonlijk kan je ook het verslag op onze website bekijken in een iets mooiere opmaak: KLIK
Fotootjes kunnen jullie ook apart bekijken op onze Flickr pagina: KLIK
En voor wie altijd als eerste onze updates wil kennen is natuurlijk Facebook: KLIK
_______________________________________
Regelmatig krijgen we te horen dat een witte wagen heel gemakkelijk in onderhoud is; de kleur laat veel toe en verbergt alles. Jammer genoeg is dit een volledig vertekend beeld en is wit even gevoelig als andere kleuren.De schade zal zich sneller op andere manieren gaan uiten zoals verkleuring of gebrek aan diepte. Wanneer er van dichtbij gekeken wordt ziet men de krassen en de typische zwarte puntjes. Verkleuring en zwarte puntjes zijn bovendien veel sneller zichtbaar op witte lak. Dit was ook zo bij de volgende twee witte GT3 RS'en, een 996 en een 997 die de nodige correctie en liefde kregen.
Porsche 996 GT3 RS Manthey
Beide wagens worden gebruikt waarvoor ze door Porsche gebouwd werden, om te racen. Beide zien we regelmatig op (inter)nationale circuits om daar het onderste uit de kan te halen. Er is dan ook wat typische circuitschade te bespeuren zoals rubbersporen, héél vuile velgen en krassen van de helm op het dak. Tijd om daar verandering in te brengen.
De eerste echte GT3 RS (de 996) werd geleverd in wit met rode en wit met blauwe accenten. De rode accenten op deze wagen hadden al heel wat te verduren gekregen en ook hier was verkleuring zichtbaar, het heldere rood nam plaats voor een oranje-roze kleur. Deze waren dus aan vervanging toe. De eerste behandeling gebeurde 3 jaar eerder, ondertussen had de lak al heel wat afgezien...
Zoals gewoonlijk kan je ook het verslag op onze website bekijken in een iets mooiere opmaak: KLIK
Fotootjes kunnen jullie ook apart bekijken op onze Flickr pagina: KLIK
En voor wie altijd als eerste onze updates wil kennen is natuurlijk Facebook: KLIK
_______________________________________
Regelmatig krijgen we te horen dat een witte wagen heel gemakkelijk in onderhoud is; de kleur laat veel toe en verbergt alles. Jammer genoeg is dit een volledig vertekend beeld en is wit even gevoelig als andere kleuren.De schade zal zich sneller op andere manieren gaan uiten zoals verkleuring of gebrek aan diepte. Wanneer er van dichtbij gekeken wordt ziet men de krassen en de typische zwarte puntjes. Verkleuring en zwarte puntjes zijn bovendien veel sneller zichtbaar op witte lak. Dit was ook zo bij de volgende twee witte GT3 RS'en, een 996 en een 997 die de nodige correctie en liefde kregen.
Porsche 996 GT3 RS Manthey
Beide wagens worden gebruikt waarvoor ze door Porsche gebouwd werden, om te racen. Beide zien we regelmatig op (inter)nationale circuits om daar het onderste uit de kan te halen. Er is dan ook wat typische circuitschade te bespeuren zoals rubbersporen, héél vuile velgen en krassen van de helm op het dak. Tijd om daar verandering in te brengen.
De eerste echte GT3 RS (de 996) werd geleverd in wit met rode en wit met blauwe accenten. De rode accenten op deze wagen hadden al heel wat te verduren gekregen en ook hier was verkleuring zichtbaar, het heldere rood nam plaats voor een oranje-roze kleur. Deze waren dus aan vervanging toe. De eerste behandeling gebeurde 3 jaar eerder, ondertussen had de lak al heel wat afgezien...
Comment