Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BB-Carcare // Bmw 1M E82 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BB-Carcare // Bmw 1M E82 2011

Een wagen die onderhanden mocht genomen worden de afgelopen tijd was er eentje niet van de minste, namelijk een Bmw 1M in het Valencia Orange, gewoonweg DE kleur voor zo een fantastische wagen!!

De klant sprong binnen voor een woordje uitleg over het onderhouden van zijn wagen, tijdens het gesprek kwam ter sprake dat nieuwe wagens helemaal niet meer degelijk gereinigd worden, laat staan beschermd bij aflevering van een wagen, en zodus de Bmw zonder bescherming de gure wintermaanden zou moeten gaan trotseren. De klant besloot dan te kiezen voor een degelijk bescherming in de vorm van een New car pakket van BB-Carcare
    De wagen kwam aan met een minimale vervuiling ondanks het feit dat de wagen gebruikt wordt als een dagelijkse wagen en niet zomaar een verzamelobject is.

De Shadow line raamomlijsting had al wat last van oxidatie waardoor het niet meer het diepe zwart was dat het zou moeten zijn.

De wagen werd ingefoamd met Citrus Snow foam en een scheutje Apc.

Comment

Nadat de wagen afgespoeld was werd deze ingesprayed met IronX, en dadelijk werd al duidelijk dat er redelijk wat vliegroest aanwezig was, dit kon niet zijn door het aantal km’s wat de klant al had afgelegd ondertussen, dus hoogstwaarschijnlijk (lees: zeker weten) zijn dit restanten van het transport.

Ook liet de laklaag zeer duidelijk zien waar de beschermfolies hadden gezeten wat weer wijst op een dermate slechte reiniging door de garage.

Comment

Nadat de wagen gewassen werd (uiteraard met meerdere emmers ;-) ) ging ik over tot het clayen van de wagen, dadelijk viel al op dat de IronX en TarX hun werk voldoende hadden gedaan, praktisch geen vervuiling kwam nog van de wagen af. Persoonlijk vind ik het 2 superproducten die het clayen drastisch in tijd doet beperken!

Na het clayen kwam al dadelijk een mooie glans te voorschijn.

Comment

De wagen werd binnengezet voor de nodige beschermlagen en uiteraard werden de uitlaten niet vergeten, het plaatje moet uiteraard ook kloppen e.

De wagen werd met de volgende producten afgewerkt:
          -CG Blacklight
          -CG Jetseal
          -2laagjes E-zyme
          -CG Hybird V7

Comment

En dat bracht ons tot volgend resultaat,

Comment

Comment

Comment

Een super tevreden klant was het resultaat en daardoor ik ook.
                  Grtzz
                  Bjorn
                  www.BB-Carcare.be
                  Last edited by ; 02/11/2011, 14:18.

Comment

En als laatste een reflectiefotootje, jammer dat het bewolkt was maar dat hebben we helaas niet te kiezen hier in België....

Comment

Mooi gedaan zeg, proficiat.

hoe heb je die zwarte lijsten teug zwart gekregen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.001.J Bekijk Berichten
                        Mooi gedaan zeg, proficiat.

hoe heb je die zwarte lijsten teug zwart gekregen ?
                        Thx

De zwarte raamomlijsting heb ik ontdaan van de vervuiling door te clayen, en nadien dezelfde beschermlagen gegeven als de wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black6 Bekijk Berichten
                          De zwarte raamomlijsting heb ik ontdaan van de vervuiling door te clayen, en nadien dezelfde beschermlagen gegeven als de wagen.
                          als je die zwarte omlijstingen doet met poliersel, slaan die toch juist wit uit ?
                          of vergis ik mij qua product dat je gebruikt

Comment

Knap werk

Comment

als je die zwarte omlijstingen doet met poliersel, slaan die toch juist wit uit ?
                              of vergis ik mij qua product dat je gebruikt
                              Deze wagen heeft geen polish gehad, is grondig gereinigd door enkele behandelingen en te clayen, nadien hebben de shadow raamomlijstingen dezelfde behandeling gekregen als de lak, dit omdat bij deze Bmw de raamomlijsting pianozwart gelakt is en niet van plastic of rubber zijn.

Wanneer je plastic of rubberen raamomlijstingen heb kunnen deze wit uitslaan door producten zoals polishes.

Comment

als ik klei dan heb ik krasjes ! wss te weinig vocht gebruiken zeker

Comment

als ik klei dan heb ik krasjes ! wss te weinig vocht gebruiken zeker
                                  Te weinig vocht inderdaad of een (te) harde klei..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                    Te weinig vocht inderdaad of een (te) harde klei..
                                    Voila, zeer juist.

Comment

Working...
                                    X