Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BB-Carcare // Bmw 525i E39 2002

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BB-Carcare // Bmw 525i E39 2002

Een afgelopen full detail van een Bmw 525i met een individual kleur.
    De klant had deze wagen tweedehands gekocht en hij merkte er wel aan dat de wagen een beurt kon gebruiken, de Bmw kreeg bij ons een All-in pakket, dit houdt eigenlijk alles in, grondige interieurbeurt en een grondige lakcorrectie. Het interieur was normaal bevuild dus daar heb ik me niet op toegelegd om foto"s te maken.

De wagen bij aankomst, de laklaag zag er vrij grauw uit.

In het zonlicht zag je duidelijk sporen van Swirlitus Waskrassarius

De velgen die ook goed vervuild waren en de motorruimte die dan weer in tegenstelling tot alles vrij proper was.

Enkele testjes gedaan, bleek dat de lak toch vrij hard was, heeft dit te maken omdat het een Individual kleur was uit de optie lijst?? Geen idee, andere Bmw's die hier gepasseerd zijn hadden allesinds niet zo een harde lak.

Comment

De polishes die gebruikt zijn geweest zijn weeral eens de M105 en M205.
      Nadat de wagen volledig gedaan was met de polishes, is deze terug gefoamd en afgespoten geweest om het stof te verwijderen waarna de beschermende lagen werden aangebracht als volgt:
      -CG Glossworkz Glaze
      -CG M-seal
      -Pete"s 53 2x

En dat bracht de wagen tot volgende resultaat, de klant was super tevreden en had nooit durven denken dat hij die kleur van wagen had, hij dacht aan donkergrijze/zwarte wagen, Donkerblauw had hij er nog niet in gezien

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black6 Bekijk Berichten

De polishes die gebruikt zijn geweest zijn weeral eens de M105 en M205.
            Nadat de wagen volledig gedaan was met de polishes, is deze terug gefoamd en afgespoten geweest om het stof te verwijderen waarna de beschermende lagen werden aangebracht als volgt:
            -CG Glossworkz Glaze
            -CG M-seal
            -Pete"s 53 2x

En dat bracht de wagen tot volgende resultaat, de klant was super tevreden en had nooit durven denken dat hij die kleur van wagen had, hij dacht aan donkergrijze/zwarte wagen, Donkerblauw had hij er nog niet in gezien

Knappe 50/50, wat een verschil

Ziet er goed uit
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Erg knappe kleur! Weet iemand welke individual tint dit is?
              Het doet me wat aan agäeisch blauw maar donkerder.

Comment

@Jochen: Thx!!

@Carl: ik meen dat de kleur Midnight blue petrol is.

Comment

Working...
                X