Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 996 Techart // BB-Carcare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche 996 Techart // BB-Carcare

Afgelopen zomer mocht ik een Porsche 911 996 Techart een complete behandeling geven.
    De wagen had vrij veel last van de bekende waskrassen en soortgelijke en de lak miste de nodige kleur om te stralen. De wagen wordt enkel voor plezierritjes gebruikt en kwam dus vrij zuiver bij mij aan.

Op het interieur deed ik even een kleine test om te kijken als er een resultaat zou zijn en inderdaad kwam de kleur veel beter tot zijn recht eens het gereinigd was.

Last edited by ; 10/11/2011, 21:51.

De wagen werd gefoamed, gewassen en nadien geclayed, er kwam echter weinig tot niets van vervuiling af, enkel achter de wielen wat teer maar dat is niets bijzonder als je ziet wat een brede banden onder deze wagen liggen.

De wagen ging de garage in en ik nam enkele foto”s van de lakdefecten…

Comment

Na het polishen viel al dadelijk op dat de kleur een heel stuk voller van kleur was geworden en de reflectie zat er ook al mooi in.

De Porsche werd na het polishen terug buiten gereden voor een nieuw foambeurtje om het polijststof te verwijderen. Jammer dat het naar de avond toeging en het vrij bewolkt was en de mooie glans niet te goed zien was.

Comment

De dag nadien de wagen afgewerkt en het geluk mocht er zijn dat het zonnetje uitkwam en zo voor mooiere foto’s zorgde, de na-foto’s spreken voor zich…

Comment

Comment

Comment

En tot slot nog enkele detailfoto’s…

Comment

De gebruikte producten voor deze behandeling waren als volgt:
                -Polishen met V-series van Chemical Guys in combinatie met de Hex Logix Pads, zowel met de Flex 3403 rotary als de Flex 3401 excenter.
                -Afgewerkt met CG Blacklight & 2 laagjes CG Celeste Dettaglio, door het feit dat dit geen dagelijkse wagen is heb ik de sealant overgeslagen.

Bedankt voor het lezen alweer…
                Bjorn
                www.BB-carcare.be

Comment

mooie wagen, enkel ben ik niet voor de lichtmaskers vooraan.
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Mooie Resultaten, Gisteren nog voorbij gereden & je stond druk te babbelen! werken nondedju.

Trouwens de vorige eigenaars nog verhuisd daar, garage & de "praktijk"ruimte die er waren komen zeker van pas voor jou he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
                      Mooie Resultaten, Gisteren nog voorbij gereden & je stond druk te babbelen! werken nondedju.

Trouwens de vorige eigenaars nog verhuisd daar, garage & de "praktijk"ruimte die er waren komen zeker van pas voor jou he
                      Babbelen?? Ikke??

Die extra praktijkruimte hebben we omgebouwd tot winkel, wat muren eruit gegooid en nieuwe gezet. Maar die hebben idd de doorslag gegeven voor de aankoop van het huis.

Comment

Leuk te horen, was ook een apart huisje met dat half verdiep. was geweldig om te verhuizen

Haha, dan moet ik eens langskomen om je winkel te bekijken of vooral Eshop?

Comment

Leuk te horen, was ook een apart huisje met dat half verdiep. was geweldig om te verhuizen

Haha, dan moet ik eens langskomen om je winkel te bekijken of vooral Eshop?
                          Nee niet enkel online shop, de shop zelf is ook een volwaardige winkel waar gewoon in de geshopt kan worden,

Op de FB-pagina van BB-carcare vind je wat foto's van de vernieuwde shop

Comment

Kom ik zeker eens langs!

Had de tent zien staan toen het allemaal in orde was, vroeg mij toen al af wat het dar allemaal was & Neem meteen een kijke

Comment

Kom ik zeker eens langs!

Had de tent zien staan toen het allemaal in orde was, vroeg mij toen al af wat het dar allemaal was & Neem meteen een kijke
                              Dat was het openingsweekend, daarvan staan er ook foto's bij,
                              Dat was een zwaar weekendje maar een geslaagd, vanaf toen ook besloten 1x per jaar een opendeurweekend te doen, omdat het zo gezellig was

Comment

Vandaag weer voorbijgekomen, stond niet echt iets speciaals =[ Met verhuizingen camionetje, dacht te turen maar je had volk. wou binnensptingen maar tijdens het werk beter niet :>

Comment

Vandaag weer voorbijgekomen, stond niet echt iets speciaals =[ Met verhuizingen camionetje, dacht te turen maar je had volk. wou binnensptingen maar tijdens het werk beter niet :>
                                  Neen, er stond een interieurbeurt op van een leasewagen, niks speciaals dus, wel mege smerig

Comment

Nasty leasing b*tches!

Comment

De Porsche ziet er terug keurig uit, maar mooi, nee voor mij niet.

Het interieur is voor mij ronduit lelijk, de wiel-band combinatie idem.
                                      Ik zou een origineel exemplaar prefereren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        De Porsche ziet er terug keurig uit, maar mooi, nee voor mij niet.

Het interieur is voor mij ronduit lelijk, de wiel-band combinatie idem.
                                        Ik zou een origineel exemplaar prefereren.
                                        ²²²²
                                        Ik heb over een paar jaar is zo eentje voor een spotprijs kunnen kopen met die kleurencombo maar toen ik ging kijken heb ik het maar zo gelaten
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                        X