En nu het goede nieuws: de eigenaar kwam helemaal uit Duitsland nach Holland voor een ouderwets stukje kwaliteit Na een gezonde portie CCC magie:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Custom Car Cleaning - Recente Details
Collapse
X
-
De grootste correctie werd gedaan met een wollen pad en PCW Polish Intense en daarna verder afgebouwd. De afwerking zoals reeds eerder al gezegd met één laag PCW Gloss Wax en één laag PCW Mirror Wax. Als laatste nog een final wipedown met Chemical Guys Hybrid V7 Spray Sealant. En tadaa, ik zei toch dat deze combinatie het niet alleen goed deed op donkeren en warme kleuren, maar zelfs op deze lichte low impact kleuren
Comment
-
knap... alweer
maar ik vraag me toch dikwijls af wat die mannen altijd doen met hun zeer dure wagens
Comment
-
Niets. Dat is het hem net
Rijden en op onderhoud sturen, vaak hebben mensen die met zulke auto's rijden geen tijd/goesting/kennis om een auto deftig te onderhouden. Als ze pech hebben wast de dealer de auto na een onderhoud2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Deze was ook wel de moeite om eens een paar foto's van te klikken.Qua lakdefecten echt horror
Porsche 911 (996) die compleet mat stond van alle krassen, swirls, oxidatie, hologrammen en buffertrails. Het gevaar is als dit geprobeerd wordt op te lossen door amateurs de problemen juist erger worden Helaas maar waar, maar dat is toch vaak de kwaliteit die geleverd wordt als de dealer het zelf doet of als een normaal autopoetsbedrijf ingehuurd wordt. Hun goede bedoelingen gaan juist ten koste van de kwaliteit én marge van de laklaag, en juist dit laatste hebben we hard nodig om dergelijke defecten definitief te verwijderen. Beter in één keer goed en hem naar een professional brengen..
Een paar sfeerfoto's zoals de auto ons bereikte:
Comment
-
Na een stukje lakcorrectie met:
Rotary + woolpad + PCW Intense Polish
Rotary + cuttingpad + PCW Inense Polish
Rotary + polishingpad + PCW Soft Polish
Rotary + finishingpad + PCW Finish Polish
(Naderhand na deze stappen nog afgewerkt met Dual Action + Ultra Soft Finishingpad + PCW Finish Polish)
Comment
-
oh mother of god!! Hoe krijgen ze het toch voor elkaar het zo grondig te verknoeien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenoh mother of god!! Hoe krijgen ze het toch voor elkaar het zo grondig te verknoeien.
Comment
-
duh
als het op CCC was bedoeld dan had ik dat ook wel klaar en duidelijk gezegd
daar valt weeral niets op aan te merken (in de positieve zin natuurlijk)
Comment
Comment