Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Recente Details

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En nu het goede nieuws: de eigenaar kwam helemaal uit Duitsland nach Holland voor een ouderwets stukje kwaliteit Na een gezonde portie CCC magie:

Comment

De grootste correctie werd gedaan met een wollen pad en PCW Polish Intense en daarna verder afgebouwd. De afwerking zoals reeds eerder al gezegd met één laag PCW Gloss Wax en één laag PCW Mirror Wax. Als laatste nog een final wipedown met Chemical Guys Hybrid V7 Spray Sealant. En tadaa, ik zei toch dat deze combinatie het niet alleen goed deed op donkeren en warme kleuren, maar zelfs op deze lichte low impact kleuren

Comment

knap... alweer

maar ik vraag me toch dikwijls af wat die mannen altijd doen met hun zeer dure wagens
        www.peugeotforum.be

Comment

Niets. Dat is het hem net

Rijden en op onderhoud sturen, vaak hebben mensen die met zulke auto's rijden geen tijd/goesting/kennis om een auto deftig te onderhouden. Als ze pech hebben wast de dealer de auto na een onderhoud
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Inderdaad, zo is helaas de praktijk. En een kleine uitzondering heeft geen idee hoe het dan wel moet

Comment

Deze was ook wel de moeite om eens een paar foto's van te klikken.Qua lakdefecten echt horror

Porsche 911 (996) die compleet mat stond van alle krassen, swirls, oxidatie, hologrammen en buffertrails. Het gevaar is als dit geprobeerd wordt op te lossen door amateurs de problemen juist erger worden Helaas maar waar, maar dat is toch vaak de kwaliteit die geleverd wordt als de dealer het zelf doet of als een normaal autopoetsbedrijf ingehuurd wordt. Hun goede bedoelingen gaan juist ten koste van de kwaliteit én marge van de laklaag, en juist dit laatste hebben we hard nodig om dergelijke defecten definitief te verwijderen. Beter in één keer goed en hem naar een professional brengen..

Een paar sfeerfoto's zoals de auto ons bereikte:

Comment

Comment

Na een stukje lakcorrectie met:

Rotary + woolpad + PCW Intense Polish
                  Rotary + cuttingpad + PCW Inense Polish
                  Rotary + polishingpad + PCW Soft Polish
                  Rotary + finishingpad + PCW Finish Polish
                  (Naderhand na deze stappen nog afgewerkt met Dual Action + Ultra Soft Finishingpad + PCW Finish Polish)

Comment

In het daglicht resulteerde deze correctie van dit:

Naar dit:

Daarna de auto verder afgewerkt met PCW Gloss Wax en PCW Supreme Wax :o
                    Snel in het dalende zonnetje nog een paar foto's kunnen schieten:

Comment

Comment

oh mother of god!! Hoe krijgen ze het toch voor elkaar het zo grondig te verknoeien.
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          oh mother of god!! Hoe krijgen ze het toch voor elkaar het zo grondig te verknoeien.
                          Je bedoelt toch de "voor"-foto's hoop ik?

Comment

Inderdaad..........anders ga ik eens moeten afkomen

Comment

duh
                              als het op CCC was bedoeld dan had ik dat ook wel klaar en duidelijk gezegd
                              daar valt weeral niets op aan te merken (in de positieve zin natuurlijk)
                              www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                              X