zonder rotary? Amai, dan hebt ge geduld gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Porsche 997 Carrera Cabrio
Collapse
X
-
-
RESPECT!
Zo'n unilak terug in die staat krijgen, is gewoonweg subliem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWel eens investeren in een goede teerverwijderaar denk ik? Spaart je toch wat klei uit
Comment
-
Zeer knap !
Even een vraagje: Doet een rotary zoveel meer? Momenteel werk ik ook nog altijd met de DAP 500 .. Niet omdat het budget er niet is, maar omdat ik dat toen gekocht heb als beginneling.
Aangezien ik nu al wat ervaring heb , moet ik misschien ook maar is overwegen om een rotary te nemen dan ...
Comment
-
Hou wel rekening dat een rotary wel redelijk wat skills vergt om goed te hanteren. Terwijl een DAP zo goed als foolproof is.
Daar zit volgens mij het voornaamste verschil. De leercurve van een rotary is vrij steil !
Eerst en vooral zijn er zoveel zaken die kunnen misgaan. En eens je die kent moet je nog de finesse gaan kweken voor het werken met een rotary.
Wij geven hier cursus en de meesten zien na 1 dag in dat het nog weken zal duren voordat ze de machine op een volledige wagen durven gebruiken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou wel rekening dat een rotary wel redelijk wat skills vergt om goed te hanteren. Terwijl een DAP zo goed als foolproof is.
Daar zit volgens mij het voornaamste verschil. De leercurve van een rotary is vrij steil !
Eerst en vooral zijn er zoveel zaken die kunnen misgaan. En eens je die kent moet je nog de finesse gaan kweken voor het werken met een rotary.
Wij geven hier cursus en de meesten zien na 1 dag in dat het nog weken zal duren voordat ze de machine op een volledige wagen durven gebruiken ...
Ik heb wel 2 proefwagens hier . ( Nuja als je het nooit probeert, zal je het ook niet weten. Goh ik moet er nog eens goed over peinzen.
Maar als je ziet wat deze kerel met zijn excentrische heeft gedaan , dan zie je ook dat het zo ook gaat. (mits wat meer werk)
Thnx voor de uitleg Bert
ps: Een dap900 is dan eigenlijk iets tussenin ? (stuur me anders even pm thnx)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou wel rekening dat een rotary wel redelijk wat skills vergt om goed te hanteren. Terwijl een DAP zo goed als foolproof is.
Daar zit volgens mij het voornaamste verschil. De leercurve van een rotary is vrij steil !
Eerst en vooral zijn er zoveel zaken die kunnen misgaan. En eens je die kent moet je nog de finesse gaan kweken voor het werken met een rotary.
Wij geven hier cursus en de meesten zien na 1 dag in dat het nog weken zal duren voordat ze de machine op een volledige wagen durven gebruiken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bramster Bekijk BerichtenWaar kan je eigenlijk cursussen volgen waarbij je het gebruik van een rotary volledig onder de knie krijgt? (Dit wel voor recreatievelingen). Of is het gewoon een kwestie van oefening baart kunst een keer je de theorie hebt uitgelegd gekregen?
Maar op het einde van de dag kan je met de de technieken, do's en don't die je van ons meekrijgt gaat oefenen. Het is dan idd een kwestie van oefening baart kunst
De een is er al sneller mee weg dan de ander.
Comment
Comment