Als laatste, voordat alle randen en kieren nogmaals gereinigd en ontstoft werden, werden de logo’s volgens fabrieksgegevens geplaatst. En als allerlaatste werd de lak nogmaals compleet nagelopen met Gloss It Gloss Enhancer. En tja…..toen stond die inmiddels 7 jaar oude M3 er toch weer bij alsof hij de showroom nog moest verlaten!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Custom Car Cleaning - 2005 BMW M3
Collapse
X
-
Wederom bedankt voor jullie tijd om dit verslag te lezen. Wees er zeker van dat jullie fan zijn van de facebook pagina om dit soort nieuws / aanbiedingen / updates als eerste te ontvangen en van te profiteren. Vergeet niet op ‘vind ik leuk’ te klikken
Groeten Bart
Custom Car Cleaning
Comment
-
Die carbon delen zijn inderdaad gewrapped. Wij werken wel samen met een bedrijf wat voor ons de wraps e.d. doet, maar ik begreep van hun dat als je dit wilt laten doen best in de papieren loopt. Het is veel priegelwerk met (de)monteren en dus qua tijd die erin gaat zitten. Vaak wordt de losse folie aangekocht om het dan thuis op het gemak zelf te doen met de juiste instructies.
Comment
-
M3 :
Knap resultaat !
Vind het alleen jammer dat het M3-logo nog terug wordt geplaatst , iedereen weet toch dat dit geen "gewone" BMW is....(ja , nu ZIET iedereen het ook met die koeienletters)
1 Keer op het gas trappen en als je dacht ff te racen tegen deze , dan weet je al dat je er niet komt
Zoals gelezen in je topic : het poetst veel makkelijker zonder al die rommel...
Comment
-
Als trotse bezitter van deze M3 kan ik alleen maar bevestigen dat Bart puik werk geleverd heeft. Vooral de kleurdiepte is werkelijk dag en nacht verschil Het resultaat is boven mijn verwachting. En Bart heeft echt kosten noch moeite bespaard om dit resultaat af te leveren, want hij heeft er zeker meer werk ingestoken dan ingeschat. Kortom, hij staat er prachtig bij en ik ben van plan dat zo te houden.
Comment
-
Hij ziet er op de foto's al echt wel super goed uit. Ik had eigenlijk zo'n groot verschil niet verwacht. Echt knap werk Bart!
Ik sta al te popelen om hem zo eens te zien blinken irl.
Ook vanbinnen staat hij er precies weer tot op de puntjes verzorgd bij.
Dit is echt wel een knappe auto! En die kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
Als trotse bezitter van deze M3 kan ik alleen maar bevestigen dat Bart puik werk geleverd heeft. Vooral de kleurdiepte is werkelijk dag en nacht verschil Het resultaat is boven mijn verwachting. En Bart heeft echt kosten noch moeite bespaard om dit resultaat af te leveren, want hij heeft er zeker meer werk ingestoken dan ingeschat. Kortom, hij staat er prachtig bij en ik ben van plan dat zo te houden.
Ik verwacht dan wel een verslagje ivm wat/hoe/hoe lang enz als je de wagen zelf gaat poetsen
Ik raad aan dat je de auto met een foamspuit voorweekt en voor verschillende delen apparte washandschoenen gebruikt . Maar ik neem aan dat je de juiste stappen al hebt gekregen .
Tip : soms heb je minder tijd om de wagen helemaal te poetsen : doe dan eens enkel de velgen/banden : zo ziet de auto er al mooier uit (al is ie vuil)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
Het was dan ook een waar genot om op de terugweg heel de tijd naar dat prachtige kontje te kunnen/mogen kijken (van de M3 wel te verstaan hé)
Eén van Bart's volgende uitdagingen staat dan ook beschreven in mijn signature hier beneden, ik ben alvast benieuwd naar het resultaat...
Comment
-
hallo , waar kan je die klei kopen . heb vw passat 2011 en na het waxen en polieren voel ik als ik er met mijn hand over ga toch nog oneffenheden op motorkap en dak hoe kan ik die best verwijderen . wat zou het kosten om mijn auto bij jullie buitenkant te laten doen .mvg pol
Comment
Comment