zeer knap werk, je vat inderdaad niet hoe een eigenaar van zo'n machine het telkens zo ver wil laten komen.. spijtig eigenlijk. Hopelijk leert hij er nu wat zorg voor dragen en het geleverde werk te apprecieren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Porsche Panamera Turbo
Collapse
X
-
Mooi werk (weeral) geleverd !!
Mogen we ook weten met welke combo je alles gepolijst hebt ?
Die steenslag zou je volgens mij toch kunnen opvullen met een lakstift (in meerdere keren ivm sneller drogen) en als je deze zou wetsanden en polijsten zie je er (volgens mij toch) veel minder van ipv dit zo te laten....
Herspuiten is altijd beter , maar ik zou zeggen : probeer het..........veel goedkoper en wie weet hoe snel komt er een nieuw putje in de lak
Die klei was idd erg vuil , ik raad je aan om iig sneller de klei om te kneden en misschien je klei op te delen in stukken voor "boven" en stukken voor "onder" .
Resultaat was schitterend !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenMooi werk (weeral) geleverd !!
Mogen we ook weten met welke combo je alles gepolijst hebt ?
Die steenslag zou je volgens mij toch kunnen opvullen met een lakstift (in meerdere keren ivm sneller drogen) en als je deze zou wetsanden en polijsten zie je er (volgens mij toch) veel minder van ipv dit zo te laten....
Herspuiten is altijd beter , maar ik zou zeggen : probeer het..........veel goedkoper en wie weet hoe snel komt er een nieuw putje in de lak
Die klei was idd erg vuil , ik raad je aan om iig sneller de klei om te kneden en misschien je klei op te delen in stukken voor "boven" en stukken voor "onder" .
Resultaat was schitterend !!
Wetsanden is een techniek die ik nog niet beheers, heb deze werkwijze ook nog nooit gezien van dichtbij. Het is misschien wel een oplossing om zo op een toch goede manier steenslag wat weg te werken.
Ivm klei: Die is inderdaad zwaar vervuild op de foto. Sowieso wacht ik altijd met het kleien van het onderste deel van de wagen tot op het einde van het klei-proces. Op het einde doe ik de onderkant van de wagen en daarna is de klei meestal wel voor de vuilbak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk gebruik altijd polijstproducten van Menzerna, werkt zeer goed op harde lakken.
Wetsanden is een techniek die ik nog niet beheers, heb deze werkwijze ook nog nooit gezien van dichtbij. Het is misschien wel een oplossing om zo op een toch goede manier steenslag wat weg te werken..
@Wetsanden : ik zou zeggen , probeer het eens op een testpaneel ?
Onlangs heb ik dit getest op mijn eigen auto , weliswaar zonder bij te verven , maar het schuren op zich is niet moeilijk . Je zou desnoods het putje kunnen afplakken met 2 // tapes en schuren in de richting van de open voeg tot je merkt dat je bijna op de lak zit en dan ff verder schuren zonder tape (met een lichte korrel bvb p3000 ).
Bij mijn laatste bestelling heb ik nog wat wetsandpapier en een speciale schuurblok gezet , niet dat ik het echt nodig heb , maar je weet maar nooit.....
oa : p2000 p2500 p3000 + die schuurblok
Als iemand mij een(gratis) testpaneel zou kunnen bezorgen dat niet al te groot is en niet veel plaats inneemt : ik wil er gerust enkele testjes op doen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenSchandalig hoe je het zo ver kan laten komen met zo'n kostbare wagen. Je mag nog een ezel staan hebben, maar dit is volgens mij een volledig gebrek aan waarde inzicht.
Zulke mensen beschouwen zo'n auto als een "normale" auto , ze gaan er desnoods ook gewoon een kerstboom mee halen .
Een mede-detailer liet mij onlangs een zelfde wagen zien van iemand die een bouwbedrijf had (foto's op zijn gsm ) : de zakken cement lagen gewoon op de achterbank , deels opengescheurd ( je kan je dit zeker wel voorstellen ) en de koffer was precies een magazijn van allerlei machines, verlengdraden , truwelen etc..waar +- 1 cm "vuil" lag over heel de koffervloer...
Mijn gedacht was iets van : ze hebben net het magazijn opgeruimd/leeggemaakt en alles wat bij elkaar geveegd was in de koffer geschept omdat de puinzakken op waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenliever een dure auto gebruikt zien worden
dan een dure wagen die in de garage blijft staan
top voor die mensen dat die ze wagens ook aan het werk zetten
Een auto blijft idd een gebruiksvoorwerp en geen "museumstuk" dat nooit buitenkomt.
Maar zeker voor zo'n wagen vond ik dat er toch wel heel veel krasschade was aan deze Porsche.
Comment
Comment