Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Ferrari Scuderia Spider 16M - PCW Detail

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zie het inderdaad........weet ook niet hoe het kan, de indeling en de tags zijn gelijk aan de vorige write-ups. Mods ?

Comment

One happy customer

Comment

Knappe resultaten !!
        Idd wel jammer dat de foto's niet "zichtbaar" zijn ...zonder openmaken..
        Heb dit probleem ook gehad en ben overgeschakeld op ...photobucket en die werken ...WEL !!

Comment

Ik heb het probleem van de foto's even bekeken, je zou de setting "Ontleed Links Automatisch in de Tekst" moeten uitzetten. Hij zet URL-tags rond de foto-URL, en daarom werken de IMG tags niet meer.
          Ik heb er een paar gecorrigeerd voor je
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Had deze al langere tijd geleden bekeken : blijft mooi !!

@Bart : al eens aan gedacht om 1 of andere "autolift" in je vloer te bouwen om wat aangenamer te werken ?

(Zoals bij Diventa Bella ? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Ik heb het probleem van de foto's even bekeken, je zou de setting "Ontleed Links Automatisch in de Tekst" moeten uitzetten. Hij zet URL-tags rond de foto-URL, en daarom werken de IMG tags niet meer.
              Ik heb er een paar gecorrigeerd voor je
              Super bedankt Simon........zo even proberen met een nieuw topic (eindelijk) !!

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Had deze al langere tijd geleden bekeken : blijft mooi !!

@Bart : al eens aan gedacht om 1 of andere "autolift" in je vloer te bouwen om wat aangenamer te werken ?

(Zoals bij Diventa Bella ? )
              Vaker aan gedacht, maar in de huidige set-up toch niet geheel praktisch ivm de plafondhoogte natuurlijk. Maar aan de huidige locatie zullen voorlopig ook geen grote investeringen gedaan worden. De planning is om nog even lekker zo voort te doen en het daarna meteen groots(er), op een andere locatie aan te pakken. Denk aan een brug, aparte shop, genoeg parkeergelegenheid, meerdere auto's die tegelijk binnen kunnen staan etc etc. Working on it

Comment

Working...
              X