Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterieur Detail] BMW 525d Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Damn, wat een verschil. Auto ziet er nieuw uit! Zou de Touring van m'n ouders ook wel goed doen denk ik, ondanks dat hij er erg proper uitziet (maar rijdt zowat elke dag 30 km autostrade en vorige eigenaar waste hem elke zaterdag en 1 of 2 keer per jaar car wash (na de winter).

Welk fototoestel gebruik je trouwens?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Bedankt Ian!

Fototoestel is helemaal niet professioneel, is eerder een amateurtoestel (Sony DSC-W100)

Comment

Als ik resultaten zie zoals deze dan wordt het aanschaffen van een DAP wel erg verleidelijk.
        Nog een extra compliment voor de velgen. Ik heb op mijn eigen velgen nog een paar kleine plekjes zitten welke ik er niet af krijg, maar als ik zie hoe de velgen van de BMW er vooraf uitgezien hebben, dan moet ik de mijne toch ook zo schoon kunnen krijgen.
        Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik IronX heb eigenlijk geen velgenreiniger meer gebruik, maar blijkbaar is het combineren van beide het beste?
        Last edited by SToRM81; 07/07/2012, 12:11.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
          Als ik resultaten zie zoals deze dan wordt het aanschaffen van een DAP wel erg verleidelijk.
          Nog een extra compliment voor de velgen. Ik heb op mijn eigen velgen nog een paar kleine plekjes zitten welke ik er niet af krijg, maar als ik zie hoe de velgen van de BMW er vooraf uitgezien hebben, dan moet ik de mijne toch ook zo schoon kunnen krijgen.
          Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik IronX heb eigenlijk geen velgenreiniger meer gebruik, maar blijkbaar is het combineren van beide het beste?
          Bedankt voor de complimenten!

Ik heb mijn aankoop van m'n DAP nog absoluut niet beklaagd. Je kan er prachtige resultaten mee verwezenlijken mits het nodige geduld

Ivm reiniging velgen: Iron-X wordt alleen gebruikt bij extreme vervuiling en dus bij een periodieke behandeling. Het is niet de bedoeling dit product op regelmatige basis te gaan gebruiken. Niet dat het echt kwaad kan, maar dat is eigenlijk de bedoeling niet (product is ook niet goedkoop). Achteraf dient de velg beschermd te worden met een wax en dan zijn ze makkelijk te reinigen, ook zal je veel minder kans hebben op ingebakken remstof. Ik doe deze behandeling 2-jaarlijks op de velgen thuis (wagen dagelijks gebruik).

Comment

Working...
          X