Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
prachtig resultaat! een hoop werk maar het is terug een pareltje nu!
wat heb je gebruikt om het cabriodak terug waterdicht te maken?
Gebruikt product voor het cabriodak waterdicht te maken is '303 High Tech Fabric Guard', beschermend product voor alle textiel (ook interieur van de wagen).
Hopelijk waardeert de eigenaar je werk, en doet hij (een beetje) moeite om deze beauty zo te houden. Ik heb ook al een paar wagens gedaan, waarbij de eigenaar de volgende wasbeurt gewoon weer zijn keukensponsje, dreft, zeemvel en het ene emmertje boven haalt... Na twee maanden zie je dan van je harde werk niets meer.
Hopelijk waardeert de eigenaar je werk, en doet hij (een beetje) moeite om deze beauty zo te houden. Ik heb ook al een paar wagens gedaan, waarbij de eigenaar de volgende wasbeurt gewoon weer zijn keukensponsje, dreft, zeemvel en het ene emmertje boven haalt... Na twee maanden zie je dan van je harde werk niets meer.
De eigenaar van deze wagen heeft al langer een lamswollen handschoen die hij gebruikt om deze wagen te wassen.
Echter is hij niet de eerste eigenaar en ging de vorige eigenaar telkens naar de carwash, daar werd dus de grootste schade toegedaan.
Wow, fantastisch mooie detail !
Was er erg aan toe maar gelukkig blinkt hij zoals een echte Porsche zou moeten blinken
Geen werk van korte adem maar het eindresultaat is belovend !
Was waarschijnlijk een heel harde lak? Die buffertrails en hologrammen die je ziet?
Werden deze veroorzaakt door te snel gebruik van een polijstmachine?
Was waarschijnlijk een heel harde lak? Die buffertrails en hologrammen die je ziet?
Werden deze veroorzaakt door te snel gebruik van een polijstmachine?
Merci!
De lak is niet zo hard nee, en ook is reeds meer dan de helft van die auto reeds herspoten (wagen heeft + 200 000 km).
Ik heb eigenlijk zo zwaar moeten polieren omdat er veel diepe krassen in waren (geen wasschade dus). Enkel de wasschade ging er behoorlijk snel uit...
Hoe die hologrammen veroorzaakt zijn? Ik zat het me zelf nog af te vragen tijdens de behandeling
Het is sowieso door de carrossier gedaan, en inderdaad een combinatie van een verkeerde techniek en producten(keuze).
Meeste carrossiers gaan na het spuitwerk de stofjes uitschuren en daarna terug op polieren tot glans met een wollen pad zonder verder af te bouwen...
Comment