Van deze Ferrari 360 Modena zijn er tijdens de werkzaamheden niet zo veel foto's gemaakt, maar het resultaat is meer dan de moeite waard om alsnog te delen. Het prachtige Blu Nart toonde echt een absurd mooie wetlook, intense kleur en diepe glans. Toen ik de wagen buiten reed in de volle zon zag ik de eigenaar al enthousiast staan te springen......ikzelf ook toen ik uitstapte en het resultaat zag (had de wagen weliswaar van te voren al in het daglicht bekeken maar de zon was toen niet aanwezig) .
Aan de Ferrari werden diverse lakherstellingen gedaan zoals:
* Bijwerken steenslagschade
* Bijwerken enkele diepere krassen en impactzones zoals de luchtinlaten
* Bijwerken lakschade hoogglans zwarte raamprofielen
De complete buitenkant werd gedetailed en het lakwerk werd hersteld met een stage II Paintwork Correction Detail. Hierbij worden ook alle aanwezige RDS'sen en dieper geleden imperfecties 'zo goed als mogelijk' verwijderd. De afwerking gebeurde met één laag PCW Gloss Wax (30m curen) en twee lagen PCW Supreme Wax (1e laag 17u curen en de 2e laag 1u). Dit allles werd nagelopen met Gloss It Gloss Enhancer (detail spray). Het resultaat spreekt voor zich
Diverse lakreparaties:
Aan de Ferrari werden diverse lakherstellingen gedaan zoals:
* Bijwerken steenslagschade
* Bijwerken enkele diepere krassen en impactzones zoals de luchtinlaten
* Bijwerken lakschade hoogglans zwarte raamprofielen
De complete buitenkant werd gedetailed en het lakwerk werd hersteld met een stage II Paintwork Correction Detail. Hierbij worden ook alle aanwezige RDS'sen en dieper geleden imperfecties 'zo goed als mogelijk' verwijderd. De afwerking gebeurde met één laag PCW Gloss Wax (30m curen) en twee lagen PCW Supreme Wax (1e laag 17u curen en de 2e laag 1u). Dit allles werd nagelopen met Gloss It Gloss Enhancer (detail spray). Het resultaat spreekt voor zich
Diverse lakreparaties:
Comment