Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[WAX-IT] Porsche 993 RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [WAX-IT] Porsche 993 RS

Het is ondertussen weer al eventjes geleden, ik steek de schuld graag op het ongelooflijke drukke voorjaar! Zo hebben we het graag en we hopen dat het voor jullie ook een prachtige lente en zomer zal worden..

Enige tijd terug heb ik hier een topicje gemaakt over de 946RS (klik) die we behandeld hebben. Niet veel later kregen we het jongere broertje over de vloer! De 993 RS was uitgerust met de diepblauwe Midnight Blue lak, de auto heeft slechts 23.000km maar aan de staat van de lak zou ik minstens het dubbele geschat hebben.. Er was duidelijk sprake van een slechte detailer en vele slechte wasbeurten.

Gelukkig werden we verplicht om te streven naar perfectie, zo horen we 't graag! De verschillende stappen kan u hieronder meevolgen.

Het betere afplakwerk, polishresten, de slechte wastechniek,.... is duidelijk te zien op de foto.

Zoals gewoonlijk beginnen we bij het interieur (na het wassen en de decontaminatie natuurlijk )

Rubbertjes voeden met Swissvax Seal Feed (de zeehondjes leveren goed werk!)

De rug van de stoelen behandelen met Cleaner Fluid en Onyx wax

Leder reinigen, herstellen, voeden en beschermen,.... Alles er op en er aan! (Combo van Swissvax en Colourlock)

Alles grondig kuisen en beschermen

Comment

Ook de motor heeft heel wat liefde nodig! Alles was dof, droog, vuil,...
      Alles werd gereinigd, gepolierd, gevoed, beschermd,...

De prachtige endtips van een 993

Comment

Ondertussen een klassieker in het detailen van een Porsche, 50/50 op de achterlichten

Nu kon het echte werk beginnen, de lak terug echt diep en donker maken! Jammer genoeg begon het werk met een teleurstelling, onze voorganger heeft het ver#####!

We laten het niet aan ons hart komen, de eigenaar wou geen lokale respray (zelfs geen perfecte )
        We pakken swirls, dofheid en de echt diepe krassen aan... En er waren heel wat diepe krassen!

Comment

Ook de moeilijke plekjes...

De glans en diepte komt eindelijk terug!

Nog wat leuke details...

Voeden van alle smalle rubberen strips tussen de panelen; vervangen van de uitgedroogde rubber dopjes,....

Comment

Na al dat harde labeur, verspreid over meerdere dagen konden we eindelijk overgaan op de afwerking. Voorbereiding met de Cleaner Fluid. Afwerken met verschillende laagjes Concorso.

Geniet van de prachtige lijnen, de kleur, de glans, de wagen!! Ik vond het ongelooflijk fantastisch om aan te werken! Hopelijk was het voor jullie even leuk om zien

Comment

Comment

Enjoy!

Comment

Volgens mij was de eigenaar van deze Porsche zeer blij bij het zien van zijn wagen.

Comment

Zelfs een nieuwe Porsche blinkt zo mooi niet ... prachtig werk

Comment

is de voorgangen die het verkl**t heeft niet de garage waar de wagen gekocht is?

mooi werk geleverd!!
                      www.peugeotforum.be

Comment

Geperste zeehondjes... Je moet er iets voor over hebben om met een shiny Porsche rond te rijden
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Prachtig werk!
                          Mag ik vragen, hoelang heb je hier aan bezig gezeten??
                          Moet m'n wagen ook nog eens detailen met de producten die jullie me hebben aangeraden, maar eerst moet het eens echt goed weer zijn (en tijd hebben )

Comment

F e n o m e n a a l!

Comment

Wauw! Geen woorden voor.. wat kostte deze behandeling als ik vragen? Mag in Pm

Grtz

Comment

prachtig werk!

vraagje, als er nu in het vervolg krassen komen, zal deze dan nog te polijsten zijn? of zal dan een respray nodig zijn?

Comment

Ik vind het straf dat een wagen met een lakdikte van in de 80 micron nog te polieren valt , ik zou er ni durven aan te beginnen...(normale lakdikte is 120-145 micron)

Comment

Dat is het verschil tussen een pro en een hobbyist, lijkt me. Een pro heeft meer ervaring (door scha en schande ? ), en weet precies hoe ver hij kan gaan. Een hobbyist doet maar wat, en heeft meestal een behoorlijk resultaat, maar soms ook eens een tegenvaller, als hij zich te ver gaat wagen (wat meerendeel dan ook niet doet, en er liever van af blijft).
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                      Prachtig werk!
                                      Mag ik vragen, hoelang heb je hier aan bezig gezeten??
                                      Moet m'n wagen ook nog eens detailen met de producten die jullie me hebben aangeraden, maar eerst moet het eens echt goed weer zijn (en tijd hebben )

Een 35-40uur als ik me goed herinner, 't is al even terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        Wauw! Geen woorden voor.. wat kostte deze behandeling als ik vragen? Mag in Pm

Grtz

Richtprijzen staan op onze website, voor een specifieke offerte kan u altijd contact opnemen.
                                        Hier is het resultaat alles wat telt

Comment

Working...
                                        X