Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2013 Audi A5 Sportback - Lakcoating

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ziet er erg knap uit! vooral de coating.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
      is dit voor een witte wagen ook interessant? want idd die roestkleurig deeltjes gaan er nogal slecht af, je blijft daar aan bezig
      Het antwoord is inderdaad al gegeven, maar géén enkel middel gaat die aanhechting / penetratie kunnen voorkomen, enkel vertragen. Deze coating zal daar ook niet tegen bescherming, al is het wel een extra barrière en geeft extra marge.

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
      Wederom een knap resultaat !

Heb ook enkele vraagjes / opmerkingen :

Is de coating nog extra voorzien van een wax oid ?

Kan je maw de lak gewoon terug in een waxlaag zetten als je vind dat de coating wat "stroef" wordt of moet je dan gelijk terug kleien en blijft de coating dan WEL zitten ?
      Enkel polijsten zal de coating weghalen , maar ik vraag me af of je dan wel mag kleien om er bvb een extra waxlaag op te zetten na bvb 6 maanden......

Hoe weet je dat de IPA (verdunt al dan niet neem ik aan ) ALLES uit de lak heeft gehaald van olie ea stoffen ?

De eigenaar is bij deze dan wel verplicht om z'n auto 2-wekelijks te wassen ( lees ik in de "verkoopsvoorwaarden" ) , hoe controleer je dit dan ? ( elke 2 weken een foto van een net gewassen auto met de krant erbij )
      1: De coating is erna niet meer voorzien van een extra wax.

2: Waar clayen een normale wax of sealant direct verwijderd, zal deze de coating uiteraard wel lichtelijk aantasten. Maar opnieuw waxen heeft ook niet veel doel eerlijk gezegd. Dat 'pakt' niet echt en geeft niet echt een meerwaarde. Op de CCC bus die dag en nacht buitenstaat is een 50/50 gemaakt. Daar is nog altijd het kleurverschil (behandelde is veel donkerder) te zien, ook qua sheeting een wereld van verschil met de middelen die eromheen getest zijn. Het parelt ook nog altijd bij afspuiten als de dag van gisteren.

3: Net zoals je dat ook bij andere lsp's merkt Na grondig ontvetten merk je dat de lak echt wel stroef is..

4: Precies is dat niet te controleren, maar je ziet het altijd wanneer een auto niet regelmatig wordt bijgehouden aan zijn staat en vervuiling. Het is meer een richtlijn dat men de auto natuurlijk wel regelmatig moet bijhouden (wassen) volgens protocol. Welke coating dan ook, het zal noooooit een wondermiddel zijn die alles voorkomt terwijl je als eigenaar languit in de stoel ligt, maar qua duurzaamheid en vertraging is het wel een hele grote stap voorwaarts.

Comment

Bedankt voor je respons !

Comment

Working...
        X