Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterieur Detail] - Aikinoodle007 - Mercedes 230SL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Inderdaad zeer mooi werk geleverd en een mooie fotoreportage!

Rood blijft een zalig kleur om te mogen polieren ook, onlangs ook nog een rode MG gedaan.

Comment

Erg mooi !

Heb je het croom ook met iets nabewerkt/behandeld om het nu langer proper te houden ?
      ( vond ik niet meteen terug of heb er over gelezen...)

Comment

Mooie reportage, mooie auto (nog mooier geworden door je kunsten)
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
          Erg mooi !

Heb je het croom ook met iets nabewerkt/behandeld om het nu langer proper te houden ?
          ( vond ik niet meteen terug of heb er over gelezen...)
          Met een sealant. Leek me een goede optie aangezien de chroomlijsten relatief laag liggen en het redelijk zwaar te verduren krijgen. Zeker als je ziet dat er amper 10cm tussen de onderkant en de chroomlijsten zit. Ben er vrij zeker van dat het een goede bescherming is. Is wel net dat beetje extra als je chroom er lang shiny kunt houden. Geeft net dat ietsje meer aan een wagen hé

Grtz

Comment

Doe ik zelf ook !
            Heb te horen gekregen van een garagist dat al dat croom mooi is en als je daar niks aan doet .........het binnen een paar jaar allemaal niet meer om aan te zien is

Daarom ook bij mij regelmatig een sealant erop en eens per jaar mee kleien en proper maken met prof. polish van Poorboys .

Ook mijn lederen zetels ga ik elk kwartaal behandelen met Gliptone conditioner...........hoef ik niet na 2 jaar te gaan klagen dat het leer van de fabriek uit op niks trekt...........als je er 2 jaar niks aan doet kan je er donder op zeggen dat er wel wat kreuken in komen die openscheuren

Comment

erg mooi gedaan...inderdaad chroom bescherm ik ook met een sealant of collinite 915 wax. Dat werkt perfect.

Comment

Working...
              X