Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Aikinoodle007- BMW E60 530XI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zo maak ik ook een stuur proper. Melaminesponsjes zijn gevaarlijk tuig, je schuurt er de toplaag van het leder (=verf) zo kapot mee.

Ik doe het ook wel met een MF-doek, vochtig gemaakt met een APC-oplossing. Hiermee wrijf ik redelijk stevig over de stuurvelg, tot de vettige aanslag weg is. Overlaatst heb ik het stuur van de A3 van mijn broer nog proper gekregen op deze manier. Hij werkt in een onderdelenbedrijf in het magazijn, en stapt soms met zwarte handjes in de auto. Na tien jaar was dit goed te zien aan het stuur ;p.

Sent from my iPad using Tapatalk
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Het terug doorzichtig maken van de plastic achterruit van die Merc 230 SL is werkelijk subliem.

In hoeveel stappen heb je dat klaargespeeld?

Comment

Is in twee stappen gebeurd. Het verslag staat ook op het forum ( http://www.autoforum.be/showthread.p...Mercedes-230SL )

Comment

Indrukwekkend resultaat! Ik begrijp echt niet hoe iemand het zo ver kan laten komen. Toch niet fijn om in zo'n vuile wagen rond te rijden.

Comment

Zo heb ik ook eens wat te doen

Comment

Hoe maak je het best die 'putjes' in de pedalen proper? Vraag ik me al een tijdje af

Comment

ik doe dat met een tandenborstel.
                een verfborstel zijn haartjes zijn niet stijf genoeg voor mijn pedalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  ik doe dat met een tandenborstel.
                  een verfborstel zijn haartjes zijn niet stijf genoeg voor mijn pedalen.
                  Ook voor pedalen met zand in van 10j? Heb er met mijne bandenborstel overgeweest maar kwam niets af..

Comment

Redelijk straffe APC er op sproeien, leg er wel
                    een doek onder, want je wil niet dat je tapijt verkleurd, inborstelen, laten trekken, nog een beetje sproeien, nog ne keer borstelen. Zou proper moeten zijn. En daarna behandelen met een trimrestorer (niet-vettige !) of iets zoals Poorboys Natural Look. Als nieuw.😄

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Redelijk straffe APC er op sproeien, leg er wel
                      een doek onder, want je wil niet dat je tapijt verkleurd, inborstelen, laten trekken, nog een beetje sproeien, nog ne keer borstelen. Zou proper moeten zijn. En daarna behandelen met een trimrestorer (niet-vettige !) of iets zoals Poorboys Natural Look. Als nieuw.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
                      Merci! Van 't weekend eens proberen se

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Merci! Van 't weekend eens proberen se

Erna terug u tanden mee poetsen, dat zand zorgt ervoor dat u tanden ook is gepolierd worden. Ge zou beter is de andere helft van de capeau van u vriendin hare auto doen!
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Straffe APC? Zo dun mogelijk gebruiken. Je kan altijd het beste opteren om het product zijn werk te laten doen. Je kijkt hoe dit te demonteren valt en maakt dan een badje aan met MILDE oplossingen van wat je wil gaan gebruiken. Helemaal geen zottigheden voor nodig, enkel wat gezond verstand . Wat goede detailborstels helpen ook indien correct gebruikt.

Comment

met straf bedoel ik 1:5, ofzo... Niet puur, daar fret je alles mee kapot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Erna terug u tanden mee poetsen, dat zand zorgt ervoor dat u tanden ook is gepolierd worden. Ge zou beter is de andere helft van de capeau van u vriendin hare auto doen!
                              Zal vandenacht uwe capeau eens half komen polieren

En het gaat hier toch over poorboy's APC hé?

Comment

Yup, meguiars is voor posers ;D

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

ooit eens mijn ma een plezier gedaan met apc 1:4 gemengd. ze zocht een product om een verweerde grafzerk mee proper te krijgen.
                                  Die grafsteen is er uitgekomen als een splinternieuwe. straffer dan 1:4 zou ik dus niet gaan voor in de automobiel.
                                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Hangt er ook van af welke APC je gebruikt. Ze verschillen allemaal heel erg sterk in werking vind ik toch. Ook van de grotere merken heb je heel wat verschillen. Elk heeft natuurlijk zijn voorkeur maar de ene vind ik gewoon minder aangenaam werken dan de andere. Die van Meguiars pakt ook zo enorm op de adem . Een walm daarvan doet je luchtwegen direct toeslaan, je kan gaan denken wat daar allemaal in zit. Dat vind ik bij die Poorboy's dan veel minder het geval...

Comment

Miljaar wat een resultaat zeg.
                                      En dan ga je zoiets tweedehands bekijken en denk je...die is maniakaal onderhouden ;-)

Comment

Dat is natuurlijk een deel van de kunst. Een nette wagen is helaas nooit een garantie op een goede motor. Al zou ik liever in een shiny rammelkar rondrijden dan in een vuile

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                          Knap werk en goed in beeld gebracht, proficiat!
                                          ook mijn mening
                                          de 356 staat er ook mooi op !

Comment

Working...