Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 356 Super 1600 - Aikinoodle007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Haha helpende hand zeg maar handje. Alle credits gaan hier naar jou hoor, heb amper 3 uurtjes helpen polieren aan dit pareltje en voor aflevering in de wax helpen zetten ;-)

Zoals A160 zegt het resultaat is echt schitterend voor een zilveren kleur. Je ziet er echt een glans en wetlook in. Foto's hier kunnen niet echt weergeven hoe hij in het echt staat.

Foto's van de rondrit zijn niet gelukt blijkbaar kan ik geen twee dingen zoals een vrouw kan, roadbook lezen en foto's nemen.

Maar toch nog één foto gevonden waarop de 356 staat.

Comment

Dikke foto! Al dat mooi materiaal! Foto's ook niet bewerkt met Photoshop trouwens

@Wouter: Roadbook was heel goed gelezen alleszins (hadden we wat meer risico genomen hadden we bij die twijfelsituatie een mooie move kunnen doen ).

Op naar de volgende detail zou ik zeggen

Comment

Prachtig werk voor een schitterende auto.

Comment

Knap !
          Woorden schieten te kort bij het zien van zo'n mooie wagen. Knap gedaan !!

Comment

Erg knap!

Ook erg leuke wagens om aan te werken, je krijgt veel voldoening van alle details volledig te detailen

Comment

Thanks! Kruipt natuurlijk abnormaal veel tijd in die kleine details. Maar het is wel ontspannend na een dag werken, al verklaart m'n vriendin me wel gek natuurlijk. Heeft toch verschillende weken geduurd eer ik deze af had maar geduld wordt toch wel beloond met een nette wagen in dit geval

Comment

Ik zou je watermerk aanpassen, tis net of er overal krassen op de auto staan.

Comment

Dank voor uw suggestie . Zal eens kijken of het wat kan aangepast worden.

Comment

Working...
                  X