Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Optimum-Automotive Audi A6 detailing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Optimum-Automotive Audi A6 detailing

Hoi allemaal,

Recent heb ik deze mooie bolide onder handen mogen nemen. Het gaat om een audi A6 stationwagen in het mooie donkerblauw metallic... Juist, niet de gemakkelijkste kleur of streep en swirlfree te houden.

We hebben een volledige correctie uitgevoerd.
    Gebruikte producten, Meguiars, chemical guys en riwax.

Comment

Mooie wagen !

Welke shampoo , klei , wax , pads , hoeveel stappen , ontvet ? , Rotary/DAP ? , doeken , bandendressing......

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan ?

Comment

We zijn gestart met Meguiars hyper wash shampoo, de velgjes met Meguiars wheel brightner, banden met dasty ontvet (super spul, en goedkoop ;-)
        Gekleid met smartwax klei, dan verder in 4 stappen, grove pad met Meguiars m83, dan milde pad met chemical guys all in one, dan fijnere pad alsook met chemical guys all in one, voorgaande stappen allemaal met de roterende machine.
        Afwerking heb ik een afwerkingspad gebruikt met Meguiars M80.
        Als wax laag 2 lagen titanwax.
        Banden mooi gevoed met meguiars tyre endurance gel.

Comment

en de voor foto's?

Comment

Die heb ik helaas niet genomen wegens tijdsgebrek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
              Die heb ik helaas niet genomen wegens tijdsgebrek.
              Wat is dan het nut van deze thread? De wagen kan zo uit de showroom gereden zijn...

De bedoeling is toch dat je wat lichte gebruikschade zoals krassen e.d. in beeld brengt met een voor en na en eventueel tijdens.

Nu zie ik gewoon foto's van een wagen die proper is, niet meer of niet minder..
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                Wat is dan het nut van deze thread?
                Reclame ? ...

Comment

Kostenplaatje voor zoiets? ... op een zwart metallic V60 dan , kwestie van mijn nieuwe dame gelijk goed te verwennen ... dan moet ik het niet zelf doen ... lol
                  2015 Volvo V60 R-Design
                  Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Working...
                  X